Zakaj bi morale blagovne znamke zgraditi svoj lasten ograjeni vrt za digitalno oglaševanje – prednosti izkoriščanja prvoosebnih podatkov in rešitve iPROM Private DMP - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Zakaj bi morale blagovne znamke zgraditi svoj lasten ograjeni vrt za digitalno oglaševanje – prednosti izkoriščanja prvoosebnih podatkov in rešitve iPROM Private DMP

Miha Rejc

Danes blagovne znamke vedno bolj iščejo načine, kako prevzeti nadzor nad svojim digitalnim oglaševanjem in trženjem, da bi zagotovile, da se njihove naložbe v oglaševanje učinkovito porabijo. Izgradnja lastnega ograjenega vrta jim lahko zagotovi podatke, ki jih potrebujejo za sprejemanje premišljenih odločitev o tem, kako in kam bodo razporedile svoj oglaševalski proračun. Ograjeni vrt opredelimo kot zaprt sistem ali medijske mreže, kjer se ustvarjajo uporabniške vsebine in kjer aktivnosti potekajo znotraj zidov samega vrta in se ne delijo s konkurenco.

Preberi več
Odpravljanje pristranskosti pri ciljanju z oglasi: zakaj je iPROM Private DMP vodilna rešitev za ta izziv - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Odpravljanje pristranskosti pri ciljanju z oglasi: zakaj je iPROM Private DMP vodilna rešitev za ta izziv

Simon Struna

Strategije ciljanja v oglaševanju se že dolgo soočajo z očitkom pristranskosti, saj se tradicionalne metode zanašajo na predpostavke o demografskih podatkih in ne uspejo natančno predstaviti raznolike in spreminjajoče se narave sodobnih potrošnikov. Posledično se številne blagovne znamke trudijo učinkovito doseči in aktivirati svoje ciljno občinstvo, kar je povzročilo frustracije uporabnikov digitalnih medijev in porast tehnologije za blokiranje oglasov. iPROM Private DMP kot rešitev za upravljanje prvoosebnih podatkov spreminja način razmišljanja in določa nova pravila ciljanja.

Preberi več
Miha Rejc za Marketing Magazin: Na Mar-Tech in Ad-Tech področju evropski trg zaostaja oziroma beleži deficit - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Miha Rejc za Marketing magazin: Na Mar-Tech in Ad-Tech področju evropski trg zaostaja oziroma beleži deficit

Miha Rejc

Miha Rejc, vodja oddelka za celostne digitalne strategije v družbi iPROM, je v kolumni za Marketing magazin delil mnenje o osnutku strategije »Digitalna Slovenija 2030«.

Preberi več
Miha Rejc za Marketing magazin: Uporaba lastnih podatkov na hrbtenici OpenRTB je jedro odprtega oglaševalskega spleta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Miha Rejc za Marketing magazin: Uporaba lastnih podatkov na hrbtenici OpenRTB je jedro odprtega oglaševalskega spleta

Miha Rejc

V prejšnjem blog zapisu za Marketing magazin je Miha Rejc, vodja oddelka za celostne digitalne strategije v iPROMu, Svetovna digitalna medijska krajina ter digitalno oglaševanje: ograjeni vrtovi in odprti splet pojasnil ločnico med mediji, ki so del t. i. odprtega spleta, in platformami, ki jih imenujemo tudi ograjeni vrtovi, kjer so podatki o uporabniki in njihovih odzivih na oglasna sporočila na voljo le upraviteljem teh platform oziroma lastnikom teh sistemov. Izpostavil je ključne prednosti, ki jih odprti splet ponuja oglaševalcem, kot so agilnost, povezovanje podatkov in transparentnost. V tem zapisu pa je osvetlil še uporabniški vidik razumevanja razlik ter zakaj preudarni oglaševalci in uspešne blagovne znamke razumejo, da je odprti splet ključen za učinkovito strategijo digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Miha Rejc za Marketing magazin: Odprti splet oglaševalcem nudi izbiro, kako želijo deliti svoje podatke - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Miha Rejc za Marketing magazin: Odprti splet oglaševalcem nudi izbiro, kako želijo deliti svoje podatke

Miha Rejc

Danes vse pogosteje govorimo o delitvi digitalne medijske krajine. Skladno z razvojem spleta 3.0 se srečujemo z odprtim spletom in ograjenimi vrtovi. Oba omenjena medijska ekosistema, ki sta pomemben del spleta zaradi načina izvajanja digitalnih oglaševalskih dejavnosti, v zadnjem času doživljata pospešeno preobrazbo. Miha Rejc je v blogu za Marketing magazin pojasnil razliko med ekosistemoma ter njune posebnosti z vidika digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Katerih 5 mejnikov bo doseglo programatično oglaševanje v 2022 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Monika Čurin

Katerih pet mejnikov bo doseglo programatično oglaševanje v 2022

Monika Čurin

Programatično oglaševanje je vodilni način zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijih. Delež sredstev, ki jih tržniki namenjajo tej obliki zakupa medijskega prostora, vztrajno raste. Gre za preverjeno učinkovito in prilagodljivo obliko oglaševanja, ki prevzema vse večji delež oglaševalskih sredstev ter se hitro širi na povezano televizijo, zunanje digitalno oglaševanje ter avdio platforme.

Preberi več
Miloš Suša za Marketing magazin: Prikazno oglaševanje letos doživlja kreativne pospeške - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Miloš Suša za Marketing magazin: Prikazno oglaševanje letos doživlja kreativne pospeške

Miloš Suša

Leta 2020 smo govorili, da je digitalno oglaševanje na krilih pandemije poletelo, danes pa lahko dodamo, da je njegov paradni konj prikazno oglaševanje. Podjetja lahko z njim preskočijo zidove t. i. ograjenih vrtov in z vsemi kreativnimi možnostmi, ki jih ponuja, stopijo tudi izven lastnih okvirov. Glavne značilnosti programatičnega in prikaznega oglaševanja je vodja spletnih medijskih specialistov v iPROMu Miloš Suša predstavil na predavanju Društva za marketing Slovenije, aktualne trende v digitalni medijski krajini pa v prispevku Marketing magazina.

Preberi več
Kako z digitalnim oglaševanjem v 2022 izstopiti iz povprečja? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Kako z digitalnim oglaševanjem v 2022 izstopiti iz povprečja?

Miha Rejc

Za uspeh na digitalu ni več prostora za povprečje. Vsak korak mora biti brezhibno načrtovan in izpeljan: uporabniška izkušnja na spletni strani, kreativa oglaševalske akcije, uporaba inovativnih in naprednih oglasnih formatov izven »ograjenih vrtov«, programatični zakup v medijih, upravljanje in zaščita oglaševalskih podatkov pred konkurenco v lastnih podatkovnih silosih, napredna analitika in unovčenje vseh prednosti podatkovno gnanega oglaševanja. Za nadpovprečno izvedbo je zato dobro imeti v mislih vsaj tri načela. Poglejmo si jih skupaj.

Preberi več
5 trendov, ki bodo v 2022 krojili oglaševalske strategije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

5 trendov, ki bodo v 2022 krojili oglaševalske strategije

Nejc Lepen

Če so se podjetja v zadnjih dveh letih borila za preživetje, je zdaj čas, da se intenzivneje osredotočijo na rast. Pri tem jim lahko pomagajo tehnologije za digitalno oglaševanje (Ad-Tech), ki se letos pospešeno razvijajo v smeri vse večje integracije umetne inteligence, oblačnih storitev in podatkovnih virov ter vse večje zaščite podatkov podjetij in spletnih uporabnikov. V zapisu si preberite, kateri trendi bodo v 2022 vodilni.

Preberi več
Lastni podatkovni silosi so ključ za učinkovit marketing v realnem času - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Lastni podatkovni silosi so ključ za učinkovit marketing v realnem času

Tomaž Tomšič

Z uporabo podatkov in tehnologije lahko natančneje ciljamo potrošnike ter prilagajamo oglaševalska sporočila in akcije na spletu. Kako pomembno je to za konkurenčnost v današnjem močno omreženem, podatkovno gnanem in stalno spreminjajočem se svetu, vedo digitalno napredna podjetja, ki sledijo t. i. strategijam digitalno najprej. Kako se tovrstne strategije obnesejo v praksi?

Preberi več

Avtorji