MNENJA STROKOVNJAKOV
Veliko podjetij v Sloveniji (in tudi globalno) obravnava internet kot zadevo, ki je popolnoma ločena od ostalih kanalov prodaje in oglaševanja. Vse raziskave zadnjih treh let pa dokazujejo, da…
Če želimo resno spremeniti spletno medijsko načrovanje na boljše, in v prid naročnikom ter v izogib izigravanja naročnikov s čudovito napihnjenimi številkami, je prvi korak uvedba jakosti oglasnega formata…
Spletne konverzije, neposredna spletna prodaja ali celo zgolj cilj maksimiranja klikov so iz stališča spletnega medijskega načrtovanja vsi relativno enostavni oz. vsaj enostavno primerljivi operativni cilji.
Kaj pa znamčenje, kjer…
Jesen je čas, ko razmišljamo tudi o tem, kako bomo v prihajajočem letu razporedili sredstva, ki jih imamo na voljo za oglaševanje. Zaradi zaostrenih gospodarskih razmer bo oglaševalski proračun…
Komunikacija je pomembna. To ve vsak.
Psiholog Paul Watzlawick je celo rekel, da »človek ne more nekomunicirati«. Človek že dolgo komunicira na daljavo z vizualnimi (kres, dim, …) in avdio…
“Kaj pa ti meniš, je pri seksu pomembnejša velikost ali tehnika?” Vprašanje, kjer lahko ob vsakem odgovoru sogovornika spravimo v zadrego. Če je odgovor velikost, ga seveda zbadaš, da…
Z Markom ni šale. Je človek, ki je vedno v stiku, pa vendar skoraj nikoli ga ni (v Sloveniji). Glede na to, da je Marko mednarodni vodja iskalnega marketinga…
Clint Eastwood je legendarni ameriški igralec, ki šteje že dobrih 82 let. Mnogi se ga spomnite po vlogah v filmih The Rookie, In the Line of Fire in mnogih…
Optimizacija spletnih strani je priložnost tako za mala kot velika podjetja, da povečajo svojo prepoznavnost po eni strani in prodajo po drugi. Je zelo ugodna in izredno učinkovita metoda…
Vsak portal mora imeti oblikvane splošne pogooje (imenovani tudi pogoji uporabe) in politiko varovanja osebnih podatkov. V praksi pa se pogosto dogaja, da veliko malih in tudi velikih portalov…