Deli

Če želimo resno spremeniti spletno medijsko načrovanje na boljše, in v prid naročnikom ter v izogib izigravanja naročnikov s čudovito napihnjenimi številkami, je prvi korak uvedba jakosti oglasnega formata v vse plane in izračune.

Zakaj?

Vzemimo za primer le 2 oglasna formata.

Facebook oglas, ki je minimalno opazen, in ima posledično tudi izredno nizek vpliv na dvig ključnih parametrov znamke.

Jakost-Prva-nova-komponenta-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Rok-Hrastnik

In celostransko ozadje, ki ga uporabnik skorajda ne more spregledati.

Če torej želimo relevantno primerjati dva medijska načrta, nujno potrebujemo metrijo, ki upošteva te razlike v opaznosti oz. jakosti posameznega formata.

Hkrati pa nam to naenkrat lahko pride prav pri odločanju, kako dejansko razporediti sredstva v kampanji, glede na njen cilj in proračun.

  • Ali želimo maksimalno opaznost, in smo za to v okviru danega proračuna pripravljeni žrtvovati doseg,
  • ali pa želimo znotraj danega proračuna maksimirati doseg z neko srednjo jakostjo?

KAKO “JAKOST” SPRAVITI V PRAKSO?
Namesto pretiranega kompliciranja lahko začnemo enostavno: posameznim oglasnim formatom dodelimo primerljive vrednosti jakosti, ki jih nato upoštevamo v končnem izračunu.

Npr., če bi zgornjemu Facebook oglasu dodelili jakostno vrednost = 1, bi lahko celostranskemu ozadju dodeli jakostno vrednost = 10.

Seveda pa jakost ni vse. V naslednjem koraku moramo upoštevati še frekvenco.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Rok Hrastnik je bil izvršni direktor podjetja iPROM, pred tem pa mednarodni internetni direktor skupine Studio Moderna, kjer je vodil razvoj internetnega trženja in spletne prodaje na 22 trgih Srednje in Vzhodne Evrope. Pri svojem delu si je nabral bogate izkušnje z internetnim trženjem in prodajo v ZDA in Veliki Britaniji, kot avtor, e-knjižni izdajatelj in so-lastnik podjetja Mapyx Ltd. Je uveljavljen mednarodni predavatelj, z rednimi strokovnimi prispevki na največjih svetovnih trženjskih konferencah.

Vsi prispevki avtorja