Deli

Internet-in-realnost–kje-se-srečata-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Lucie-Pokorna

Veliko podjetij v Sloveniji (in tudi globalno) obravnava internet kot zadevo, ki je popolnoma ločena od ostalih kanalov prodaje in oglaševanja. Vse raziskave zadnjih treh let pa dokazujejo, da je dejansko prišlo do prepletanja realnega sveta s spletom.

INTERNET IN NAKUP V FIZIČNI TRGOVINI

Trend »research online, purchase offline« opažamo že več časa: potrošniki želen izdelek obsežno raziščejo preko spleta, preverijo tudi ponudbe različnih ponudnikov, potem si ga ogledajo »v živo« in ga kupijo v fizični trgovini:

Rast uporabe mobilnih naprav je prinesla še en nov trend – uporabniki prek mobilne naprave primerjajo cene in ponudbe ter iščejo podatke o izdelkih celo med nakupovanjem:

Internet predstavlja relativno ugodno in predvsem zelo natančno, targetirano možnost pospeševanja prodaje tudi v fizičnih trgovinah. Z uporabo posebnih spletnih kuponov ali kod, ki kupcu zagotovijo na primer popust ali darilo ob nakupu v trgovini, lahko izmerimo tudi neposredne učinke spletnih aktivnosti. Nič torej ne ovira vaše spletne poti do potrošnika, ki raziskuje doma, na svoji tablici, in potem obišče vašo trgovino, že pripravljen na nakup.

Internet je že pred nekaj leti postal del vsakodnevnega življenja, ki je z nami (dobesedno) na vsakem koraku. Čas je, da tudi podjetja sledijo tem trendom.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Lucie Pokorna je v iPROMu opravljala delo strokovne svetovalke za strateško svetovanje. Trženje v digitalnih medijih je spoznavala v evropski centrali podjetja Google na Irskem, kjer je bila odgovorna za češke in slovaške naročnike. V omenjenem podjetju je kasneje sodelovala pri razvoju globalnih izobraževalnih programov in skrbela za trening novih zaposlenih. Izkušnje je pridobivala tudi v podjetju Sixt v Münchnu, kjer je kot trenerka pripravljala in izvajala izobraževanja za servisni center s 400 zaposlenimi. Lucie je zaposlena kot poslovni analitik v družbi A1.

Vsi prispevki avtorja