Matjaž Fajfar za Media Marketing: Kako preseči meje ograjenih vrtov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Matjaž Fajfar

Matjaž Fajfar za Media Marketing: Kako preseči meje ograjenih oglaševalskih vrtov ali zakaj iPROMova oglaševalska tehnologija učinkovito izkorišča moč odprtega spleta?

Matjaž Fajfar

Matjaž Fajfar, vodja širitvenih operacij v Adriatik in DACH, je v intervjuju za Media Marketing predstavil poslanstvo in prednosti družbe iPROM ter razpravljal o naraščajoči pomembnosti neodvisnih tehnoloških oglaševalskih rešitev ter o tem, zakaj je danes odprti splet postal temeljni ekosistem močnih blagovnih znamk.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing Magazin Prvoosebni podatki in napredni oglasni formati kot skrivna sestavina uspešnih blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Poznate skrivno sestavino uspešnih blagovnih znamk?

Andrej Ivanec

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v družbi iPROM, je v kolumni za Marketing magazin osvetlil pomembnost lastništva prvoosebnih podatkov in uporabe zasebnih podatkovnih skladišč ter naprednih oglasnih formatov pri grajenju močnih blagovnih znamk.

Preberi več
Simon Cetin na 28. SMK: Smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki jo spremljamo iz prve vrste - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin na 28. SMK: Smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki jo spremljamo iz prve vrste

Simon Cetin

Na okrogli mizi z naslovom Brez oklevanja uporabljamo AI na Slovenski marketinški konfrerencu, sta Simon Cetin (iPROM) in Zenel Batagelj (Valicon) razpravljala o uporabi umetne inteligence, pričakovanjih in prihajajočih spremembah. Izpostavila sta praktične priložnosti in dileme, ki jih uvajanje umetne inteligence prinaša marketingu, poslu in družbi.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Kibernitje: Varen prehod na prvoosebne podatke pri trženju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Tomaž Tomšič za Kibernitje: Varen prehod na prvoosebne podatke pri trženju

Tomaž Tomšič

Prvoosebni podatki so danes osnova za učinkovite ciljno usmerjene oglaševalske kampanje. Z varnostnega vidika zasebno shranjevanje prvoosebnih podatkov podjetjem omogoča uveljavitev notranjih varnostnih politik neodvisno od velikih platform.

Preberi več
Varovanje zasebnosti pet let po uvedbi GDPR-ja in zakaj poudarjamo pomembnost prvoosebnih podatkov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Varovanje zasebnosti pet let po uvedbi GDPR-ja in zakaj poudarjamo pomembnost prvoosebnih podatkov

Miha Rejc

Te dni mineva peto leto, odkar je v veljavo stopila Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) in nam vsem pridelala kak siv las več. A pomembno je razumeti, da so bili vsi naši napori na mestu, saj se šele zdaj zavedamo, da je pomenila velik mejnik v splošni regulativi varstva podatkov in zasebnosti. V tem prispevku se bom poglobil v izvor GDPR-ja, izpostavil njen vpliv v zadnjih petih letih, predstavil učinkovitost uredbe in pojasnil vlogo uporabe iPROM Private DMP-ja kot rešitve za oglaševalce.

Preberi več
Osvojite svet brez piškotkov: Z močjo lastnih podatkov do konkurenčne prednosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Osvojite svet brez piškotkov: Z močjo lastnih podatkov do konkurenčne prednosti

Miloš Suša

Piškotki tretjih oseb so bili vrsto let temeljno orodje za strokovnjake v digitalnem marketingu, s katerim so pridobivali podatke o vedenju potrošnikov in prilagajali oglaševalske aktivnosti. Ti časi se počasi končujejo. Zaradi naraščajočih skrbi glede varstva osebnih podatkov in postopnega opuščanja uporabe piškotkov tretjih oseb s strani velikih tehnoloških podjetij tržniki aktivno iščejo alternative. V novi dobi, ko bo uporaba tretjeosebnih piškotkov omejena, postajajo lastni, prvoosebni podatki ključni za personalizirano oglaševanje in pridobivanje konkurenčne prednosti.

Preberi več
Smo na pregu nove tehnološke revolucije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Smo na pragu nove tehnološke revolucije

Simon Cetin

V majski kolumni za Marketing magazin Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, piše o aktualni temi – umetni inteligenci v marketingu, za katero pravi, da je pomembno zavedati se njenega dolgoročnega potenciala. Verjame, da smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki bo dosegla večje razsežnosti kot industrijska revolucija sredi 18. stoletja, ki je temeljito preoblikovala način življenja in dela ter dvignila standard bivanja človeštva.

Preberi več
Prvoosebni podatki in napredna analitična orodja: Pot do boljših poslovnih rezultatov in strateške avtonomije v digitalni dobi - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Prvoosebni podatki in napredna analitična orodja: Pot do boljših poslovnih rezultatov in strateške avtonomije v digitalni dobi

Anže Hribar

V hitro spreminjajočem se tehnološko gnanem okolju se pomen podatkov bistveno krepi, zato oglaševalci pospešeno prepoznavajo potrebo po bolj naprednih platformah za upravljanje lastnih podatkov in analitičnih orodjih. Za uspešnejše krmarjenje po novih terenih in učinkovitejšo optimizacijo strategij ciljanja pa je treba najprej razumeti, zakaj so neodvisne platforme za upravljanje lastnih podatkov in komplementarna analitična orodja nepogrešljivi za vsakega oglaševalca.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Marketing magazin: Izkoriščanje prvoosebnih podatkov je bistveno za blagovne znamke, da kar najbolje monetizirajo digitalne strategije v večkanalnem okolju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Tomaž Tomšič za Marketing magazin: Izkoriščanje prvoosebnih podatkov je bistveno za blagovne znamke in založnike, da kar najbolje monetizirajo digitalne strategije v večkanalnem okolju

Tomaž Tomšič

Tomaž Tomšič, podatkovni znanstvenik in vodja raziskovalne enote iPROM Labs, ki že več kot desetletje raziskuje nove tehnologije za oglaševanje v digitalnih medijih in proučuje analitične metode obdelave velikih količin podatkov, je z Marketing magazinom spregovoril o pomembnosti prvoosebnih podatkov, ki veljajo za novo gorivo v krajini digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Neodvisne oglaševalske tehnologije blagovnim znamkam omogočajo nadzor, večjo donosnost naložb in varno prihodnost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Neodvisne oglaševalske tehnologije blagovnim znamkam omogočajo nadzor, večjo donosnost naložb in varno prihodnost

Tomaž Tomšič

V nenehno spreminjajočem se digitalnem okolju se na tehnološke velikane z vidika zagotavljanja visoke donosnosti naložb v oglaševanje danes ne moremo več zanašati. Intenzivno se približujemo obdobju brez piškotkov, zato morajo blagovne znamke že danes prevzeti odgovornost za lastne podatke in vlagati v izgradnjo lastnega medijskega ograjenega vrta, da bi ostale konkurenčne. Z uporabo neodvisnih rešitev, kot je iPROM Private DMP, ki podatke o uporabnikih postavlja v ospredje procesa odločanja in jih ne deli s konkurenco, bodo podjetja povečala učinkovitost uporabe in hkrati pridobila neposreden dostop do želenih segmentov strank. Na ta način bodo povečala tudi dolgoročno uspešnost svojih marketinških aktivnosti.

Preberi več

Avtorji