Oglaševalske naložbe na področju medpodjetniškega poslovanja rastejo - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalske naložbe na področju medpodjetniškega poslovanja rastejo

Oglaševalske naložbe za tehnološke izdelke in storitve na področju medpodjetniškega poslovanja so se lani povečale za 50 odstotkov.

Preberi več
Digitalni video na zahtevo, temelječ na oglaševanju, vse bolj priljubljen - iPROM - Novice iz sveta

Digitalni video na zahtevo, temelječ na oglaševanju, vse bolj priljubljen

Digitalni video na zahtevo, temelječ na oglaševanju (AVOD), bo letos v ZDA v primerjavi z lanskim letom dosegel 17,6-odstotno rast.

Preberi več
Spletna trgovina nadaljuje z dvomestno stopnjo rasti - iPROM - Novice iz sveta

Spletna trgovina nadaljuje z dvomestno stopnjo rasti

Spletna trgovina na področju maloprodaje zavzema vse večji delež. Do leta 2023 naj bi ta znašal 22,3 odstotka, do leta 2025 pa 24,5 odstotka.

Preberi več
Kakšno oglaševanje doseže potrošnike, ki zavračajo oglase? - iPROM - Novice iz sveta

Kakšno oglaševanje doseže potrošnike, ki zavračajo oglase?

Kot poroča eMarketer, se po zadnjih raziskavah večina potrošnikov proaktivno izogiba oglaševanju z uporabo spletnih dodatkov za zavračanje oglasov (AdBlock), plačevanjem za digitalne medijske izkušnje, ki ne vsebujejo oglasov, ali preprosto s preskakovanjem oglasov.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje računalniških izdelkov in potrošniške elektronike se bodo podvojile - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje računalniških izdelkov in potrošniške elektronike se bodo podvojile

Po poročanju eMarketerja je bilo leto 2020 za ameriške proizvajalce računalniških izdelkov in potrošniške elektronike uspešno. Večina podjetij v panogi je zaradi večje prodaje računalnikov in drugih naprav za delo od doma povečala svoje prihodke, posledično pa tudi naložbe v digitalno oglaševanje.

Preberi več
Partnerstvo med blagovnimi znamkami in bankami prispeva k večji zvestobi kupcev - iPROM - Novice iz sveta

Partnerstvo med blagovnimi znamkami in bankami prispeva k večji zvestobi kupcev

Da lahko blagovne znamke z maloprodajnimi programi zvestobe danes razvijejo trajne odnose s svojimi uporabniki, so ključna partnerstva med blagovnimi znamkami, bankami in kartičnimi mrežami.

Preberi več
Mobilno spletno nakupovanje še naprej raste: kaj to pomeni za trgovce? - iPROM - Novice iz sveta

Mobilno spletno nakupovanje še naprej raste: kaj to pomeni za trgovce?

Mobilno spletno nakupovanje, ki je med pandemijo doživelo občutno rast, spreminja odnos med trgovci na drobno in potrošniki.

Preberi več
Tudi letos bo svetovni maloprodajni trg zaznamovala rast spletne prodaje - iPROM - Novice iz sveta

Tudi letos bo svetovni maloprodajni trg zaznamovala rast spletne prodaje

Prodaja v maloprodajnih trgovinah je zabeležila dramatičen upad, ko je pandemija zaprla vrata trgovin in prisilila potrošnike, da ostanejo doma. Skupna vrednost svetovne maloprodaje se je lansko leto zmanjšala za 2,8 odstotka, na drugi strani pa je razcvet doživela spletna prodaja, saj so kupci na spletu kupovali zelo raznolike dobrine, vključno z živili.

Preberi več
S kreativo, kontekstom in medijsko kakovostjo do boljših digitalnih rezultatov - iPROM - Novice iz sveta

S kreativo, kontekstom in medijsko kakovostjo do boljših digitalnih rezultatov

Približujoča se upokojitev piškotkov je panogo digitalnega trženja prisilila, da ponovno ovrednoti vzvode, ki poganjajo trženjske rezultate. Blagovne znamke se usmerjajo v tiste kazalnike, ki jim pomagajo bolje razumeti učinkovitost medijske kakovosti, konteksta in kreativ.

Preberi več
Poslovanje B2B daje velik poudarek digitalnim izkušnjam - iPROM - Novice iz sveta

Poslovanje B2B daje velik poudarek digitalnim izkušnjam

Nakupno odločanje je danes bistveno drugačno kot pred tremi leti. Tudi pri poslovanju med podjetji (B2B) se zato vse vrti okoli strank, kje so (na spletu) in kako razmišljajo.

Preberi več

Arhiv