Drugi rojstni dan uredbe GDPR: kakšen napredek lahko praznujemo? - iPROM - Novice iz sveta

Drugi rojstni dan uredbe GDPR: kakšen napredek lahko praznujemo?

Digitalno oglaševanje je v marsičem podobno drugim tehnologijam: napredek na tehnološki strani povzroča posledice, ki postavljajo etična vprašanja. Ravno GDPR pa je tu, da podjetja pouči o omejitvah in ob tem zaščiti potrošnike.

Preberi več
Prisluženi podatki ustvarjajo dodano vrednost za blagovne znamke - iPROM - Novice iz sveta

Prisluženi podatki ustvarjajo dodano vrednost za blagovne znamke

Svet digitalnega trženja je prežet s podatki, ki jih kot digitalne sledi za sabo puščajo uporabniki, njihova analiza pa določa, kako dobro podjetja poznajo svojega potrošnika. Kaj so prisluženi podatki in kako nam lahko pomagajo?

Preberi več
Marketinška tehnologija ključna za prepoznavanje potreb kupcev - iPROM - Novice iz sveta

Marketinška tehnologija ključna za prepoznavanje potreb kupcev

Pričakovanja kupcev se višajo, marketinška tehnologija pa je tista, ki podjetjem omogoča, da ciljno skupino nagovorijo čim učinkoviteje.

Preberi več
Nakupne navade: splet postaja prva misel potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Nakupne navade: splet postaja prva misel potrošnikov

Potrošniki so v novih razmerah spremenili nekatere navade, med drugim tudi nakupne, ki se v veliki meri selijo na splet.

Preberi več
Kako učinkovito je vaše trženje v realnem času? - iPROM - Novice iz sveta

Kako učinkovito je vaše trženje v realnem času?

Trženje v realnem času je v digitalnem svetu pogosto uporabljena besedna zveza. Pa res veste, kako poskrbeti za učinkovito izvajanje?

Preberi več
Prebujanje avtomobilske industrije na Kitajskem - iPROM - Novice iz sveta

Prebujanje avtomobilske industrije na Kitajskem

Globalizacija prinaša mnoge prednosti, a po drugi strani je povezanost vsega in vseh tudi v času nove resničnosti vplivala na gospodarstvo po celem svetu. Vzpodbudne novice prihajajo s Kitajske, natančneje iz avtomobilske industrije.

Preberi več
Kitajski potrošniki so pripravljeni na turistično ponudbo - iPROM - Novice iz sveta

Kitajski potrošniki so pripravljeni na turistično ponudbo

Življenje na Kitajskem se normalizira, potrošniki pa si želijo po dolgem času osame zopet potovati. Največ zanimanja izkazujejo za domači turizem, ki se vrača v običajne tirnice.

Preberi več
Čas je, da mobilno izkušnjo razširite izven ekranov - iPROM - Novice iz sveta

Čas je, da mobilno izkušnjo razširite izven ekranov

Mobilne naprave in aplikacije postajajo stičišča, ki povezujejo mnoge vidike potrošnikovega življenja. Še več – najboljše aplikacije ponujajo tudi mobilne izkušnje, ki segajo izven digitalnega sveta.

Preberi več
Turizem in trženje umetnost iskanja prave sinergije - iPROM - Novice iz sveta

Turizem in trženje: umetnost iskanja prave sinergije

Pandemija je trženje v turistični panogi po vsem svetu postavila pred številne izzive. Konec aprila smo v Sloveniji odprli meje med občinami, po napovedih se bodo kmalu odprle tudi državne meje, turistični kompleksi pa bodo dobili dovoljenje za obratovanje. Zato je zdaj čas, da turistična panoga ne pozabi na stik s potrošnikom, ki bo kmalu spet izbiral med mnogimi možnostmi na trgu.

Preberi več
Najboljše prakse za trženje v novi resničnosti - iPROM - Novice iz sveta

Najboljše prakse za trženje v novi resničnosti

Študije in zgodovinski dogodki kažejo, da je v času negotovosti priporočljivo ohraniti ali celo povečati vložke v trženje. Zadnja stvar, ki jo podjetja želijo, je, da potrošniki pozabijo na njihove izdelke ali storitve, konkurenca pa pridobi večji tržni delež.

Preberi več

Arhiv