Oglaševanje na povezani televiziji še vedno med najhitreje rastočimi trendi - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševanje na povezani televiziji še vedno med najhitreje rastočimi trendi

Uporaba digitalne povezane televizije v digitalnem oglaševanju za razliko od linearne televizije še vedno strmo raste.

Preberi več
Oglaševalske naložbe v prid prikaznemu oglaševanju - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalske naložbe v prid prikaznemu oglaševanju

Celotne oglaševalske naložbe zaradi krčenja proračunov za tradicionalno oglaševanje lani niso risale naraščajoče trendne črte. Z 12,7 % rastjo naložb v digitalno oglaševanje pa so bile končne številke precej boljše, kot so kazale napovedi med pandemijo.

Preberi več
Generacija Z od spletnih trgovcev zahteva vrhunsko obravnavo - iPROM - Novice iz sveta

Generacija Z od spletnih trgovcev zahteva vrhunsko obravnavo

Pandemija je predstavnike generacije Z močno potisnila v spletno nakupovanje, pri čemer pa nimajo potrpljenja za slabo digitalno izkušnjo. V takem primeru spletnim trgovcem grozi, da jih bodo izgubili.

Preberi več
Umetna inteligenca in strojno učenje ključni orodji trgovcev v boju s pandemijo - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca in strojno učenje ključni orodji trgovcev v boju s pandemijo

Leto 2020 je bilo za trgovce eno najbolj neugodnih. Potrošniki so se novim razmeram hitro prilagodili, kar se je odražalo tudi v njihovem nakupnem vedenju. Trgovci so morali biti agilni in ostati v koraku s povpraševanjem, pri čemer sta se avtomatizacija procesov in umetna inteligenca izkazali za nepogrešljivi. Kljub temu pa so se v začetnem krču negotovosti številni trgovci odzvali ravno obratno in nemudoma izključili vse svoje sisteme, ki so temeljili na umetni inteligenci.

Preberi več
Tehnologija-5G-prinasa-hitrejse-in-varnejse-brezsticno-placevanje-iPROM-Novice-iz-sveta

Tehnologija 5G prinaša hitrejše in varnejše brezstično plačevanje

Potrošniško izkušnjo bodo v prihodnosti oblikovali tehnologije, ki temeljijo na računalniškem vidu, svetlobnem zaznavanju Lidar in umetni inteligenci, ter pametni sistemi za upravljanje zaloge izdelkov in prepoznavanje kupcev. Čeprav je še v povojih in se sooča s številnimi izzivi, lahko tehnologija 5G trgovcem pomaga na poti do digitalne preobrazbe ter pri izboljšanju potrošniške izkušnje tako v fizičnih trgovinah kot na spletu.

Preberi več
Tehnologija veriženja blokov krepi zaupanje v digitalni marketing - iPROM - Novice iz sveta

Tehnologija veriženja blokov krepi zaupanje v digitalni marketing

Tehnologija veriženja blokov vztrajno prodira v ekosistem digitalnega oglaševanja in se kaže kot rešitev za okrepitev zaupanja potrošnikov v blagovne znamke in oglaševalce. Zagotavlja namreč večjo pristnost spletnih oglasov, transparentnost blagovne znamke, podpira navzkrižno promocijo z vplivneži in nagrajuje potrošnike, ki so pripravljeni deliti svoje podatke.

Preberi več
Kakšna bo potrošniška izkušnja v naslednjih letih? - iPROM - Novice iz sveta

Kakšna bo potrošniška izkušnja v naslednjih letih?

Pandemija nas je spodbudila, da odkrijemo nove ustvarjalne načine za medsebojno povezovanje tako na delovnem mestu kot v zasebnem življenju in pri potrošnji. In čeprav se življenje počasi vrača v ustaljene tirnice, številna podjetja menijo, da bo njihovo poslovanje v naslednjih petih letih povsem drugačno. Kaj si lahko obetamo?

Preberi več
5 trendov, ki bodo letos zaznamovali B2B marketing - iPROM - Novice iz sveta

5 trendov, ki bodo letos zaznamovali B2B-marketing

Med pandemijo so morala tudi B2B-podjetja prilagoditi poslovne prakse in ponovno razmisliti o svojih strategijah in procesih. B2B-marketing ni več takšen, kot smo ga bili vajeni. Preoblikovalo ga je pet trendov, ki bodo prevladali tudi v naslednjih mesecih ali celo dlje.

Preberi več
Pandemija odprla vrata do novih ciljnih javnosti prireditev - iPROM - Novice iz sveta

Pandemija odprla vrata do novih ciljnih javnosti prireditev

Pandemija COVID-19 je posegla tudi na področje trženja prireditev, saj je močno spremenila naravo ciljnih javnosti prireditev.

Preberi več
Trend nakupovalnih videov se bo nadaljeval tudi po pandemiji - iPROM - Novice iz sveta

Trend nakupovalnih videov se bo nadaljeval tudi po pandemiji

Med pandemijo so se potrošniki že navadili na nove načine iskanja informacij, naročanja in kupovanja želenih izdelkov. Za enostavnost, priročnost in hitrost storitve so pripravljeni plačati več, kar je povzročilo rast ekonomije na zahtevo (on-demand economy) in e-trgovanja na zahtevo (on-demand e-commerce), s tem pa tudi produkcijo tako imenovanih nakupovalnih videov (shoppable videos).

Preberi več

Arhiv