Deli

Zahodnoevropski trgovci na drobno bodo z digitalnimi orodji spodbujali prodajo v fizičnih trgovinah.

Trgovci na drobno krepijo uporabo digitalnih tehnologij - iPROM - Novice iz sveta

Trendi za letošnje leto kažejo na številne tehnološke spremembe na področju trgovine na drobno. Trgovci na drobno bodo z uporabo digitalnih tehnologij lajšali nakupovalne izkušnje potrošnikov in spodbujali prodajo v fizičnih trgovinah. V Nemčiji denimo Shopify razširja integrirane plačilne možnosti in orodja POS, s čimer trgovcem na drobno omogoča, da kupcem olajšajo nakupovanje v trgovinah ter povežejo spletno in nespletno vedenje.

Potrošniki so vse bolj navdušeni nad brezstičnim plačevanjem, kar morajo upoštevati tudi trgovci na drobno. V Nemčiji 46 odstotkov starejših od 16 let uporablja brezstične kartice tedensko, dnevno ali nekajkrat dnevno, kaže raziskava podjetja Bitkom Research, izvedena maja 2021. Tudi v Združenem kraljestvu je odstotek tistih, ki uporabljajo brezstične plačilne metode, podoben. 48 odstotkov potrošnikov je zaradi pandemije bodisi začelo uporabljati tovrstno plačevanje ali ga uporablja pogosteje kot prej, kaže junijska raziskava družbe Ipsos MORI.

Največji prednosti brezstičnega plačevanja sta hitrost (tako je v septembrski raziskavi podjetij OpinionWay in Fortuneo navedlo 40 odstotkov odraslih Francozov) in preprostost plačevanja (29 odstotkov). Trgovska veriga Aldi preizkuša aplikacijo, ki kupcem omogoča plačevanje prek avtonomnih blagajn. Na podobno pot se podaja tudi Amazon, ki je nedavno v Združenem kraljestvu implementiral tehnologijo Just Walk Out, ki omogoča brezstično plačevanje in postavlja temelje za širitev tehnologije tudi drugod po Evropi.

Razcvetelo se bo tudi digitalno oglaševanje v trgovinah. Potrošniki so pripravljeni na kratke videoposnetke v trgovinah, ki predstavljajo promocije, nove izdelke ali ekskluzivne dogodke, sponzorirane s strani blagovnih znamk. Trgovci na drobno bodo zato del svojih sredstev, namenjenih digitalnemu oglaševanju, preusmerili v oglaševanje na digitalnih zaslonih v trgovinah.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv