Digitalna preobrazba ni krilatica, ampak nuja - iPROM - Novice iz sveta

Digitalna preobrazba ni krilatica, ampak nuja

Pandemija še naprej močno spreminja vedenje potrošnikov, digitalna preobrazba pa je nujno potrebna za preživetje podjetij.

Preberi več
Kako izstopiti iz komunikacijskega hrupa? Odgovor ponuja personalizacija. - iPROM - Novice iz sveta

Kako izstopiti iz komunikacijskega hrupa? Odgovor ponuja personalizacija.

Personalizacija že leta predstavlja odličen način za učinkovito doseganje potrošnikov – s pravim sporočilom na pravem kanalu in ob pravem času. V novi resničnosti je vloga personalizacije še bolj vidna.

Preberi več
Blagovne znamke morajo sprejeti spremembe in delovati družbeno odgovorno - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke morajo sprejeti spremembe in delovati družbeno odgovorno

Koronavirus je posegel v marketinške načrte in komunikacijska sporočila, kar je povzročilo, da so morale blagovne znamke najti ustrezne načine odzivanja na razmere.

Preberi več
Spletni nakupi: pospešena rast rekordnih kategorij - iPROM - Novice iz sveta

Spletni nakupi: pospešena rast kategorij

Spletni nakupi doživljajo sunkovito rast. Katerim kategorijam kaže najboljše?

Preberi več
Podatki v času pandemije: poskrbite za spoštovanje regulativ - iPROM - Novice iz sveta

Podatki v času pandemije: poskrbite za spoštovanje regulativ

Podatki so zlato – ne samo za trženjske strokovnjake, ampak trenutno tudi za vse, ki si prizadevajo preprečiti širjenje pandemije. Vseeno pa je na tem mestu pomembno opozoriti na spoštovanje zasebnosti in regulativ.

Preberi več
Programatično oglaševanje: z manj sredstvi in natančnejšim ciljanjem do dobitne kombinacije - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje: z natančnejšim ciljanjem do dobitne kombinacije

Programatično oglaševanje je v novi resničnosti postalo še bolj pomembno. Tehnologija nam namreč omogoča, da dosežemo potrošnike, ki danes več časa preživljajo v udobju doma – tudi na pametnih napravah.

Preberi več
Ključni kazalnik uspešnosti v novi resničnosti razumevanje potrošnikovih želja - iPROM - Novice iz sveta

Ključni kazalnik uspešnosti v novi resničnosti: razumevanje potrošnikovih želja

Strokovnjaki za trženje so postavljeni v položaj, ko morajo še bolj prisluhniti potrošniku in njegovim željam. Ob tem si lahko pomagajo z uporabo podatkov, ki jim bodo omogočili natančnejše razumevanje potrošnikovega vedenja in njegovih želja ter boljše načrtovanje komunikacijskih aktivnosti.

Preberi več
Programatično oglaševanje: svetla zvezda kitajskega oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje: svetla zvezda kitajskega oglaševanja

Kitajska počasi okreva po prvem valu pandemije in se sooča z gospodarskimi izzivi, ki vplivajo tudi na trg oglaševanja. eMarketer napoveduje, da bodo naložbe v programatično oglaševanje še naprej rasle, predvsem zaradi njegove učinkovitosti in zmogljivosti.

Preberi več
3 nasveti za vsebinski marketing v novi resničnosti - iPROM - Novice iz sveta

3 nasveti za vsebinski marketing v novi resničnosti

Potrošnik je na digitalnih kanalih bolj aktiven kot kadarkoli, zato vsebinski marketing vse bolj sledi smernicam nove realnosti.

Preberi več
Zdaj je čas za povezovanje podatkov o potrošnikih - iPROM - Novice iz sveta

Zdaj je čas za povezovanje podatkov o potrošnikih

Platforma za upravljanje podatkov o potrošnikih prinaša odličen vpogled v navade obstoječih potrošnikov in ravno zdaj je čas, da ji posvetite več pozornosti.

Preberi več

Arhiv