Deli

Blagovne znamke ne smejo zamuditi priložnosti, ki jih ponuja prehod televizije v digitalni svet. Še nikoli ni bilo tako pomembno, da sprejmejo pristop »digitalno najprej«.

Blagovne znamke naj izkoristijo prehod televizije v digitalni svet - iPROM - Novice iz sveta

Linearno gledanje televizije že nekaj časa vztrajno pada, a mnogi oglaševalci se še vedno preveč zanašajo na ta medijski kanal. Za blagovne znamke še nikoli ni bilo tako pomembno, da sprejmejo pristop »digitalno najprej«. Nedavni podatki o trendih gledanja televizije jasno kažejo, zakaj.

Tradicionalno gledanje televizije se je v ZDA s 100 milijonov gospodinjstev leta 2014 zmanjšalo na današnjih 74 milijonov, napovedi pa kažejo, da se bo ta številka do leta 2025 znižala na 44 milijonov. Uporabniki želijo gledati posnetke takrat, ko jim to najbolj ustreza. Skladno s tem premikom tudi podjetja preusmerjajo svoja oglaševalska sredstva v povezano televizijo in pristop »digitalno najprej«. Tista, ki tega ne bodo storila, bodo ostala zadaj.

Številni oglaševalci so se že podali na pot načrtovanja strategij »digitalno najprej«, ki zagotavljajo najboljše iz obeh svetov: privlačnost oglaševanja na velikem televizijskem zaslonu na eni strani ter široko digitalno občinstvo in zmogljivosti optimizacije na drugi.

Veliki premiki v medijski krajini zahtevajo tudi spremembe medijskih strategij, ki morajo upoštevati spremenjene potrošnikove navade spremljanja televizije. Te se sicer spreminjajo že vrsto let, a nedavne razmere in nove storitve so ustvarile povsem novo krajino, na katero se morajo oglaševalci nemudoma odzvati.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv