Vloga spletne skupnosti na nakupni poti potrošnika - iPROM - Novice iz sveta

Vloga spletne skupnosti na nakupni poti potrošnika

Spletne skupnosti so v življenju uporabnikov zelo pomembne – v zadnjem letu še toliko bolj.

Preberi več
Potrošniki zahtevajo digitalno preobrazbo - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki zahtevajo digitalno preobrazbo

Oglaševalci in potrošniki se soočajo z nenehnimi spremembami.

Preberi več
Digitalna izkušnja ob nakupu luksuznih blagovnih znamk - iPROM - Novice iz sveta

Digitalna izkušnja ob nakupu luksuznih blagovnih znamk

Da bo digitalna izkušnja potrošnikov ob nakupu luksuznega blaga dobra, jim morajo podjetja ponuditi možnost edinstvene prilagoditve izdelkov.

Preberi več
S podatki o nameri do boljših poslovnih rezultatov - iPROM - Novice iz sveta

S podatki o nameri do boljših poslovnih rezultatov

Ob pravilni uporabi so podatki o nameri zmogljivo B2B-orodje.

Preberi več
Trendi na področju marketinške tehnologije, ki se jim ne bo mogoče izogniti - iPROM - Novice iz sveta

Trendi na področju marketinške tehnologije, ki se jim ne bo mogoče izogniti

Med prihajajočimi trendi je premik s platform za upravljanje odnosov s strankami v podatkovna skladišča.

Preberi več
Trgovci na drobno si lahko obetajo boljše čase - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno si lahko obetajo boljše čase

Trgovci si z vpogledi v vedenje potrošnikov med nakupovalno sezono pomagajo pri tem, kako izpolniti njihove spreminjajoče se potrebe.

Preberi več
Letošnji trendi na področju družbenih medijev - iPROM - Novica iz sveta

Letošnji trendi na področju družbenih medijev

Kateri trendi, na katere vplivajo spremenjene razmere v družbi in razvoj novih funkcionalnosti v družbenih medijih, bodo zaznamovali letošnje leto?

Preberi več
Industrija DOOH s standardizacijo oglasnega prostora - iPROM - Novice iz sveta

Industrija DOOH s standardizacijo oglasnega prostora

Širok nabor zaslonov in možnih lokacij kliče po dosledni sistematizaciji na področju oglaševanja DOOH.

Preberi več
Potrošniki pozorni na delovanje blagovnih znamk v splošno dobro - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki pozorni na delovanje blagovnih znamk v splošno dobro

Evropski potrošniki so vse bolj pozorni na to, kaj zagovarjajo blagovne znamke in kako komunicirajo.

Preberi več
Tudi letos rast naložb v programatično oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Tudi letos rast naložb v programatično oglaševanje

V Združenem kraljestvu se bodo letos okrepili neposredno programatično oglaševanje in zasebne tržnice.

Preberi več

Arhiv