Kakšno oglaševanje doseže potrošnike, ki zavračajo oglase? - iPROM - Novice iz sveta

Kakšno oglaševanje doseže potrošnike, ki zavračajo oglase?

Kot poroča eMarketer, se po zadnjih raziskavah večina potrošnikov proaktivno izogiba oglaševanju z uporabo spletnih dodatkov za zavračanje oglasov (AdBlock), plačevanjem za digitalne medijske izkušnje, ki ne vsebujejo oglasov, ali preprosto s preskakovanjem oglasov.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje računalniških izdelkov in potrošniške elektronike se bodo podvojile - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje računalniških izdelkov in potrošniške elektronike se bodo podvojile

Po poročanju eMarketerja je bilo leto 2020 za ameriške proizvajalce računalniških izdelkov in potrošniške elektronike uspešno. Večina podjetij v panogi je zaradi večje prodaje računalnikov in drugih naprav za delo od doma povečala svoje prihodke, posledično pa tudi naložbe v digitalno oglaševanje.

Preberi več
Partnerstvo med blagovnimi znamkami in bankami prispeva k večji zvestobi kupcev - iPROM - Novice iz sveta

Partnerstvo med blagovnimi znamkami in bankami prispeva k večji zvestobi kupcev

Da lahko blagovne znamke z maloprodajnimi programi zvestobe danes razvijejo trajne odnose s svojimi uporabniki, so ključna partnerstva med blagovnimi znamkami, bankami in kartičnimi mrežami.

Preberi več
Mobilno spletno nakupovanje še naprej raste: kaj to pomeni za trgovce? - iPROM - Novice iz sveta

Mobilno spletno nakupovanje še naprej raste: kaj to pomeni za trgovce?

Mobilno spletno nakupovanje, ki je med pandemijo doživelo občutno rast, spreminja odnos med trgovci na drobno in potrošniki.

Preberi več
Tudi letos bo svetovni maloprodajni trg zaznamovala rast spletne prodaje - iPROM - Novice iz sveta

Tudi letos bo svetovni maloprodajni trg zaznamovala rast spletne prodaje

Prodaja v maloprodajnih trgovinah je zabeležila dramatičen upad, ko je pandemija zaprla vrata trgovin in prisilila potrošnike, da ostanejo doma. Skupna vrednost svetovne maloprodaje se je lansko leto zmanjšala za 2,8 odstotka, na drugi strani pa je razcvet doživela spletna prodaja, saj so kupci na spletu kupovali zelo raznolike dobrine, vključno z živili.

Preberi več
S kreativo, kontekstom in medijsko kakovostjo do boljših digitalnih rezultatov - iPROM - Novice iz sveta

S kreativo, kontekstom in medijsko kakovostjo do boljših digitalnih rezultatov

Približujoča se upokojitev piškotkov je panogo digitalnega trženja prisilila, da ponovno ovrednoti vzvode, ki poganjajo trženjske rezultate. Blagovne znamke se usmerjajo v tiste kazalnike, ki jim pomagajo bolje razumeti učinkovitost medijske kakovosti, konteksta in kreativ.

Preberi več
Poslovanje B2B daje velik poudarek digitalnim izkušnjam - iPROM - Novice iz sveta

Poslovanje B2B daje velik poudarek digitalnim izkušnjam

Nakupno odločanje je danes bistveno drugačno kot pred tremi leti. Tudi pri poslovanju med podjetji (B2B) se zato vse vrti okoli strank, kje so (na spletu) in kako razmišljajo.

Preberi več
Spletna prodaja v ZDA bo ob začetku šolskega leta zrasla za 13 odstotkov - iPROM - Novice iz sveta

Spletna prodaja v ZDA bo ob začetku šolskega leta zrasla za 13 odstotkov

Spletna prodaja bo v ZDA ob začetku novega šolskega leta zrasla za 13,3 odstotka in dosegla vrednost 41,26 milijarde USD.

Preberi več
Rast uporabe digitalnih medijev vpliva na naložbe v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Rast uporabe digitalnih medijev vpliva na naložbe v digitalno oglaševanje

Pandemija, ki je zaznamovala lansko leto, je pomembno vplivala na medijsko krajino in oglaševanje.

Preberi več
Oglaševalci se bodo bolj zanašali na lastne podatke - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalci se bodo bolj zanašali na lastne podatke

Po zadnjih raziskavah se oglaševalci močno zanimajo za prevzem nadzora nad mediji, segmentiranjem in integriranjem podatkov z zunanjimi bazami.

Preberi več

Arhiv