Oglaševalski izzivi glede zasebnosti podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalski izzivi glede zasebnosti podatkov

Na področju zasebnosti podatkov se oglaševalci in založniki soočajo s številnimi izzivi.

Preberi več
Zakonodaja o zasebnosti predstavlja velik izziv za oglaševalsko panogo - iPROM - Novice iz sveta

Zakonodaja o zasebnosti predstavlja velik izziv za oglaševalsko panogo

Medtem ko so oglaševalci svojo energijo vlagali v to, kaj bodo storili, ko bo Google postopoma opustil piškotke tretjih oseb, se je pojavila še večja grožnja – predpisi o zasebnosti uporabnikov spleta in digitalnih medijev.

Preberi več
Rast naložb v digitalno oglaševanje v ZDA bo letos presegla 12-odstotkov - iPROM - Novice iz sveta

Rast naložb v digitalno oglaševanje v ZDA bo letos presegla 12-odstotkov

Digitalno oglaševanje bo letos v ZDA doseglo 71,8 odstotka celotnih naložb za oglaševanje, kar predstavlja 16 odstotnih točk več kot leta 2019.

Preberi več
Vlaganja v digitalno oglaševanje se po dveh divjih letih v večini panog vračajo v ustaljene okvire - iPROM -- Novice iz sveta

Vlaganja v digitalno oglaševanje se po dveh divjih letih v večini panog vračajo v ustaljene okvire

V večini panog se bo poraba za digitalno oglaševanje letos ustalila, večjih nihanj ni pričakovati.

Preberi več
Večje zaupanje v ponudnike, ki spoštujejo industrijske standarde - iPROM - Novice iz sveta

Večje zaupanje v ponudnike, ki spoštujejo industrijske standarde

Zakupniki bolj zaupajo ponudnikom, ki spoštujejo industrijske standarde, in so pripravljeni plačati več za vrhunske, visokokakovostne in zaupanja vredne inventarje.

Preberi več
Potrošniki si želijo personalizirano komunikacijo z blagovnimi znamkami - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki si želijo personalizirano komunikacijo z blagovnimi znamkami

Potrošniki od blagovnih znamk pričakujejo, da bodo razumele njihove potrebe in pričakovanja in so za to pripravljeni z njimi deliti svoje osebne podatke.

Preberi več
Prihaja akt o digitalnih trgih - iPROM - Novice iz sveta

Prihaja akt o digitalnih trgih

Oktobra letos naj bi bil v EU sprejet akt o digitalnih trgih, usmerjen v regulacijo poslovanja najvplivnejših tehnoloških oglaševalskih velikanov.

Preberi več
Neposredni podatki so v marketingu vse bolj pomembni - iPROM - Novice iz sveta

Neposredni podatki so v marketingu vse bolj pomembni

Neposredni podatki povečajo učinkovitost oglaševalskih kampanj in vplivajo na dvig zaupanja potrošnikov.

Preberi več
Rast naložb v programatično prikazno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Prikazno oglaševanje v ZDA lani z rekordno 40 odstotno rastjo

Programatično prikazno oglaševanje v ZDA je lani zabeležilo rekordno 40-odstotno rast naložb v to obliko zakupa, kar predstavlja 2,9 odstotne točke višjo stopnjo rasti kot celoten trg digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Kaj je decentralizirana avtonomna organizacija - iPROM - Novice iz sveta

Kaj je decentralizirana avtonomna organizacija?

Decentralizirana avtonomna organizacija (DAO) deluje brez običajne hierarhične strukture upravljanja in daje besedam vseh v skupini enako težo.

Preberi več

Arhiv