Marketinška avtomatizacija predstavlja konkurenčno prednost  - iPROM - Novice iz sveta

Marketinška avtomatizacija predstavlja konkurenčno prednost

Konkurenca med agencijami je velika. Vsaka se za svoj kos pogače bori na svoj način. Vseeno pa mnoge pozabljajo, da ključ do uspeha leži v marketinški avtomatizaciji. Gre za eno izmed orodij, ki zagotavlja dolgoročen uspeh podjetja.

Preberi več
E-pošta ključno komunikacijsko orodje tudi v času dopustov - iPROM - Novice iz sveta

E-pošta ključno komunikacijsko orodje tudi v času dopustov

E-pošta je pomembna, tudi ko so potrošniki na dopustu. Zaradi spremenjenih vzorcev pa je treba pri kampanjah upoštevati uporabo majhnih zaslonov in sezonsko privlačnost ponudbe.

Preberi več
Virtualna resničnost: Kako jo najbolje izkoristiti? - iPROM - Novice iz sveta

Virtualna resničnost: Kako jo najbolje izkoristiti?

Virtualna resničnost bo kmalu popolnoma spremenila potrošniško izkušnjo. Strokovnjaki ocenjujejo, da bodo naložbe v virtualno resničnost skupaj z obogateno resničnostjo do leta 2025 dosegle neverjetnih 1,6 milijarde dolarjev.

Preberi več
Generacija X: Vključite digitalne kanale! - iPROM - Novice iz sveta

Generacija X: Vključite digitalne kanale!

Marketinški strokovnjaki pogosto pozabljajo na dejstvo, da generacija X na digitalnih medijih preživi veliko časa. Posledično pozabljajo tudi na nagovarjanje te generacije prek digitalnih kanalov in tako izgubljajo velik del potencialnega dobička.

Preberi več
Medijska potrošnja Kako pa je v Nemčiji - iPROM - Novice iz sveta

Medijska potrošnja: Kako pa je v Nemčiji?

Raziskava organizacije e-Marketer napoveduje, da bodo nemški potrošniki v letu 2019 z mediji preživeli skoraj 10 ur na dan. Povečanje časa je mogoče pripisati vse bolj razširjeni uporabi digitalnih medijev, ki prevladujejo predvsem med mlajšimi.

Preberi več
Sledenje trendom predstavlja konkurenčno prednost - iPROM - Novice iz sveta

Sledenje trendom predstavlja konkurenčno prednost

Rast uporabe mobilnih klepetalnih aplikacij, vedno bolj sprejeta nosljiva tehnologija in pomen priporočil so trendi, ki ustvarjajo novo pot komuniciranja na digitalnih kanalih, navaja raziskava Internet Trends 2019 Mary Meeker.

Preberi več
Trgovci na drobno povečujejo naložbe v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno povečujejo naložbe v digitalno oglaševanje

Digitalno oglaševanje trgovcev na drobno v Združenih državah Amerike bo v letu 2019 predstavljalo 19,1 odstotka vseh ameriških naložb v digitalno oglaševanje. Pričakovati je, da bodo trgovci na drobno digitalnim oglasom v letu 2019 namenili 28,33 milijarde dolarjev, več kot dve tretjini sredstev pa bo namenjenih mobilnemu oglaševanju, napoveduje raziskava eMarketerja.

Preberi več
Medijska potrošnja stalnica je sprememba - iPROM - Novice iz sveta

Medijska potrošnja – stalnica je sprememba

V medijski potrošnji uporabnikov interneta je stalnica le ena – sprememba. Spremljanje medijskih vsebin na več zaslonih hkrati, brisanje mej med tradicionalno televizijo in digitalnimi platformami za spremljanje video vsebin ter prevlada fotografij na družbenih omrežjih so le nekateri izmed trendov, ki jih za letos napoveduje raziskava Mary Meeker Internet Trends 2019.

Preberi več
Glasovno iskanje napreduje počasi a vztrajno - iPROM - Novice iz sveta

Glasovno iskanje napreduje počasi, a vztrajno

Pred desetimi leti o glasovnem iskanju ni bilo veliko govora, počasi pa glas nadomešča tipkanje, ki je pri iskanju kraljevalo dolga leta. Glasovno iskanje bo tako še nekaj časa na stranskem tiru in ne bo popolnoma nadomestilo iskanja v klasičnem smislu, navaja raziskava SUMO Heavy.

Preberi več
Zunanj digitalno oglaševanje programatični zakup v porastu - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno zunanje oglaševanje – programatični zakup v porastu

Zakup digitalnega zunanjega oglaševalskega prostora postaja vedno bolj avtomatiziran in enostaven. Zahvale gredo predvsem množici digitalnih zaslonov, ki počasi nadomeščajo tradicionalno zunanje oglaševanje in uvajajo programatični zakup oglasnega prostora.

Preberi več

Arhiv