Tudi najstniki obožujejo spletno nakupovanje - iPROM - Novice iz sveta

Tudi najstniki obožujejo spletno nakupovanje

Spletno nakupovanje je obnorelo tudi najstnike, zato je smiselno, da začnejo blagovne znamke nagovarjati tudi to ciljno skupino.

Preberi več
Zvestobne aplikacije spodbujajo rast poslovanja trgovcev - iPROM - Novice iz sveta

Zvestobne aplikacije spodbujajo rast poslovanja trgovcev

Zvestobne aplikacije se še razvijajo in postajajo tehnološko vse bolj napredne.

Preberi več
Trgovci na drobno posegajo po digitalnih medijih - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno posegajo po digitalnih medijih

Ko trgovci na drobno spoznajo vrednost, ki jo predstavljajo lastni podatki, je to velik magnet za spodbujanje dobička.

Preberi več
Veliko zanimanje oglaševalcev za povezano televizijo - iPROM - Novice iz sveta

Veliko zanimanje oglaševalcev za povezano televizijo

Ameriški oglaševalci bodo povezani televiziji letos namenili skoraj 7 milijard USD.

Preberi več
Personalizacija je ključna na vseh kanalih - iPROM - Novice iz sveta

Personalizacija je ključna na vseh kanalih

Potrošniki se z blagovno znamko resda velikokrat najprej srečajo na spletni strani, vseeno pa je enako pomembna tudi personalizacija na vseh drugih kanalih.

Preberi več
Ponovno ciljanje: tri ključna vprašanja - iPROM - Novice iz sveta

Ponovno ciljanje: tri ključna vprašanja

Ponovno ciljanje omogoča, da marketinški strokovnjaki potencialne potrošnike »spremenijo« v potrošnike in zagotovijo višjo stopnjo konverzij.

Preberi več
Uporaba personalizacije pri e-poštnem marketingu trgovcev na drobno - iPROM - Novice iz sveta

Uporaba personalizacije pri e-poštnem marketingu trgovcev na drobno

E-poštni marketing ostaja komunikacijski kanal z najvišjo donosnostjo naložbe – še posebej ob uporabi personalizacije.

Preberi več
Priložnosti tehnologije za marketinško avtomatizacijo - iPROM - Novice iz sveta

Priložnosti tehnologije za marketinško avtomatizacijo

Za povečanje učinkovitosti strojnega učenja moramo razvijati svoja tehnična znanja in spretnosti, obenem pa spodbujati ustvarjalnost, ki zagotavlja najboljše marketinške kampanje.

Preberi več
Negovanje strank z učinkovito komunikacijo - iPROM - Novice iz sveta

Negovanje strank z učinkovito komunikacijo

Z uporabo naprednih tehnoloških orodij je mogoče natančno vedeti, v kateri fazi na nakupni poti se nahaja potrošnik. Blagovna znamka mu mora ponuditi vsebine, ki jih ta želi brati, in ne tistih, za katere podjetje želi, da jih prebere.

Preberi več
Vpliv digitalne tehnologije na strategijo blagovnih znamk v turistični industriji  - iPROM - Novice iz sveta

Vpliv digitalne tehnologije na strategijo blagovnih znamk v turistični industriji

Turistična industrija je druga najhitreje rastoča panoga na svetu, v kateri se obrača veliko denarja. Z uporabo digitalnih tehnologij lahko blagovne znamke pridobijo pomemben vpogled v potrošnike.

Preberi več

Arhiv