Svetovni oglaševalski trg raste - iPROM - Novice iz sveta

Svetovni oglaševalski trg raste

Novo poročilo podjetja Magna Advertising nakazuje, da bo oglaševalski trg na svetovni ravni v letošnjem letu zabeležil 14-odstotno rast in dosegel 657 milijard ameriških dolarjev. Dramatičen preobrat sledi lanskemu 2,5-odstotnemu padcu, za prihodnje leto pa je za oglaševalski trg napovedana blažja, 7-odstotna rast.

Preberi več
Aplikacije za naročanje hrane in nakupovanje vse bolj priljubljene - iPROM - Novice iz sveta

Aplikacije za naročanje hrane in nakupovanje vse bolj priljubljene

Različne aplikacije so med pandemijo zabeležile izjemno rast uporabe. Med njimi prednjačijo zlasti aplikacije za dostavo hrane, bančništvo, vodeno vadbo doma in nakupovanje.

Preberi več
Kako bo virtualna resničnost na Kitajskem preobrazila trženje znamk - iPROM - Novice iz sveta

Kako bo virtualna resničnost na Kitajskem preobrazila trženje znamk

Podjetja na Kitajskem pospešeno vlagajo v tehnologijo virtualne resničnosti. Da bi jo uspešno vpletla v svoj trženjski splet, pa morajo premagati tehnološke in druge ovire, ki jim stojijo na poti.

Preberi več
Digitalno zunanje oglaševanje že v nizkem štartu - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno zunanje oglaševanje že v nizkem štartu

Naložbe v zunanje oglaševanje so se v pandemičnem letu 2020 znižale za kar 30 %. Za preživetje panoge je bilo odločilno, da se je prilagodila novi resničnosti in našla poti do potrošnikov prek digitalnih kanalov in tehnologij.

Preberi več
Vse večje naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah - iPROM - Novice iz sveta

Vse večje naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah

Digitalna preobrazba je pospešila prodajo prek spleta in posledično naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah, ki jim bo v prihodnjih letih namenjen vse večji kos digitalnega oglaševalskega kolača.

Preberi več
Blagovne znamke se usmerjajo v marketing z vplivneži - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke se usmerjajo v marketing z vplivneži

Večina blagovnih znamk v svoj marketinški splet danes že vključuje marketing z vplivneži oziroma ustvarjalci vsebin, v prihodnjih letih pa se bo ta trend še stopnjeval.

Preberi več
Oglaševanje na povezani televiziji še vedno med najhitreje rastočimi trendi - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševanje na povezani televiziji še vedno med najhitreje rastočimi trendi

Uporaba digitalne povezane televizije v digitalnem oglaševanju za razliko od linearne televizije še vedno strmo raste.

Preberi več
Oglaševalske naložbe v prid prikaznemu oglaševanju - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalske naložbe v prid prikaznemu oglaševanju

Celotne oglaševalske naložbe zaradi krčenja proračunov za tradicionalno oglaševanje lani niso risale naraščajoče trendne črte. Z 12,7 % rastjo naložb v digitalno oglaševanje pa so bile končne številke precej boljše, kot so kazale napovedi med pandemijo.

Preberi več
Generacija Z od spletnih trgovcev zahteva vrhunsko obravnavo - iPROM - Novice iz sveta

Generacija Z od spletnih trgovcev zahteva vrhunsko obravnavo

Pandemija je predstavnike generacije Z močno potisnila v spletno nakupovanje, pri čemer pa nimajo potrpljenja za slabo digitalno izkušnjo. V takem primeru spletnim trgovcem grozi, da jih bodo izgubili.

Preberi več
Umetna inteligenca in strojno učenje ključni orodji trgovcev v boju s pandemijo - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca in strojno učenje ključni orodji trgovcev v boju s pandemijo

Leto 2020 je bilo za trgovce eno najbolj neugodnih. Potrošniki so se novim razmeram hitro prilagodili, kar se je odražalo tudi v njihovem nakupnem vedenju. Trgovci so morali biti agilni in ostati v koraku s povpraševanjem, pri čemer sta se avtomatizacija procesov in umetna inteligenca izkazali za nepogrešljivi. Kljub temu pa so se v začetnem krču negotovosti številni trgovci odzvali ravno obratno in nemudoma izključili vse svoje sisteme, ki so temeljili na umetni inteligenci.

Preberi več

Arhiv