Umetna inteligenca vpliva na trženjske strategije - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca vpliva na trženjske strategije

Umetna inteligenca ima pomembno vlogo v marketinških strategijah številnih podjetij.

Preberi več
Programatično oglaševanje kot najbolj priljubljena metoda za oglase na digitalnih platformah - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje kot najbolj priljubljena metoda za oglase na digitalnih platformah

Programatično oglaševanje je najbolj priljubljena metoda za promocijo oglasov na digitalnih platformah v Indiji, kaže poročilo podjetja TAM AdEx. V obdobju od januarja do marca 2023 se je število prikazanih oglasov na digitalnih medijih povečalo za 33 % v primerjavi z enakim obdobjem leta 2021. Kljub temu pa je bil delež programatičnega oglaševanja za 1 % nižji kot v istem četrtletju leta 2022.

Preberi več
Izboljšanje praks v programatičnem oglaševanju za večje prihranke - iPROM - Novice iz sveta

Izboljšanje praks v programatičnem oglaševanju za večje prihranke

V zadnjih letih si oglaševalci vedno bolj prizadevajo, da bi prevzeli nadzor nad kakovostnimi podatki in poenostavili medijski zakup, saj se soočajo z opustitvijo piškotkov tretjih oseb in izgubo signalov iz ograjenih vrtov. Kljub temu ostaja 88 milijard dolarjev vreden programatični trg kaotičen, kot razkriva raziskava ANA Programmatic Media Supply Chain Transparency Study. Razloga za to sta neusklajenost navedenih ciljev z dejanskimi praksami ter pomanjkanje preglednosti v postopku transakcij.

Preberi več
Umetna inteligenca v digitalnem oglaševanju - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca v digitalnem oglaševanju

Umetna inteligenca je tehnologija, o kateri se danes veliko govori – tako na področju marketinga in oglaševanja kot v drugih panogah.

Preberi več
Večkanalno oglaševanje Trendi v letu 2023 - iPROM - Novice iz sveta

Večkanalno oglaševanje: Trendi v letu 2023

Naraščajoče število marketinških kanalov zahteva sprejetje večkanalne strategije, ki je ključna za povečanje ozaveščenosti in spodbujanje akcij v večkanalnem pristopu.

Preberi več
Umetna inteligenca vpliva na rast oglaševanja na iskalnikih - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca vpliva na rast oglaševanja na iskalnikih

Umetna inteligenca bo spremenila doseg in stroškovno učinkovitost oglaševanja na iskalnikih.

Preberi več
Rast naložb v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Rast naložb v digitalno oglaševanje

Naložbe v digitalno oglaševanje se bodo v letošnjem letu na svetovni ravni povečale za 8,4 odstotka.

Preberi več
Zakaj mora biti vodja marketinga največji zagovornik digitalizacije v podjetju - iPROM - Novice iz sveta

Zakaj mora biti vodja marketinga največji zagovornik digitalizacije v podjetju

Danes sta digitalizacija in digitalna identiteta ključnega pomena za vsako podjetje, ne glede na panogo. Podjetja morajo strankam ponuditi pozitivne digitalne izkušnje, če želijo v sodobnem poslovnem svetu ostati konkurenčna. Kljub temu se mnogi še vedno trudijo prilagajati zastarelim tehnološkim rešitvam, kar pa negativno vpliva na njihove rezultate.

Preberi več
Prvoosebni podatki in njihov pomen za blagovne znamke  - iPROM - Novice iz sveta

Prvoosebni podatki in njihov pomen za blagovne znamke

Blagovne znamke se osredotočajo na prvoosebne podatke, zbrane neposredno od potrošnikov s soglasjem, da bi povečale naložbe in povečale donosnost naložbe.

Preberi več
Delež naložb v digitalno oglaševanje narašča - iPROM - Novice iz sveta

Delež naložb v digitalno oglaševanje narašča

Glede na aktualne napovedi in nestanovitne čase se digitalnemu oglaševanju še vedno obetajo dobri časi. Delež naložb v digitalno oglaševanje namreč narašča s 7,8-odstotno stopnjo rasti in zavzema vse večji del celotnega oglaševalskega kolača. Med oblikami digitalnega oglaševanja izstopa prikazno oglaševanje, ki beleži 7,9-odstotno rast, in oglaševanje v t. i. trgovskih medijskih mrežah (ang. Retail media), ki s 18,7 odstotka beleži najvišjo rast med oblikami digitalnega oglaševanja.

Preberi več

Arhiv