Potrošniki pozorni na delovanje blagovnih znamk v splošno dobro - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki pozorni na delovanje blagovnih znamk v splošno dobro

Evropski potrošniki so vse bolj pozorni na to, kaj zagovarjajo blagovne znamke in kako komunicirajo.

Preberi več
Tudi letos rast naložb v programatično oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Tudi letos rast naložb v programatično oglaševanje

V Združenem kraljestvu se bodo letos okrepili neposredno programatično oglaševanje in zasebne tržnice.

Preberi več
Svetovna spletna trgovina se bo letos približala 5 bilijonom USD - iPROM - Novice iz sveta

Svetovna spletna trgovina se bo letos približala 5 bilijonom USD

Spletna trgovina je lani dosegla 27,6-odstotno stopnjo rasti in predstavljala 18 odstotkov skupne trgovine na drobno.

Preberi več
Programatično video oglaševanje na povezani televiziji v ZDA bo letos doživelo razcvet - iPROM - Novice iz sveta

Programatično video oglaševanje na povezani televiziji v ZDA bo letos doživelo razcvet

Programatično video oglaševanje na povezani televiziji naj bi v ZDA v letošnjem letu doseglo vrednost 2,37 milijarde USD.

Preberi več
Potrošniške navade in njihov vpliv na praznično poslovanje trgovcev - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniške navade in njihov vpliv na praznično poslovanje trgovcev

Spremenjene potrošniške navade, ki jih je povzročila pandemija, so vplivale na spremembe poslovanja trgovcev na drobno, ki so potrošnikom nudili od virtualnih storitev do brezstičnega prevzema blaga.

Preberi več
Spletno nakupovanje zmagovalec letošnjih praznikov - iPROM - Novice iz sveta

Spletno nakupovanje zmagovalec letošnjih praznikov

V letošnji praznični sezoni spletno nakupovanje v ZDA beleži skokovito rast.

Preberi več
E-poštni marketing z visoko donosnostjo naložbe - iPROM - Novice iz sveta

E-poštni marketing z visoko donosnostjo naložbe

E-poštni marketing je marketinški kanal, ki zagotavlja visoko donosnost naložbe.

Preberi več
Pet kriterijev za vrednotenje vaše strategije e-poštnega marketinga - iPROM - Novice iz sveta

Pet kriterijev za vrednotenje vaše strategije e-poštnega marketinga

E-poštni marketing se ne spreminja tako hitro kot druga digitalna orodja, a se kljub temu razvija. Z razvojem tehnologij in analizo podatkov se odpirajo številne možnosti za personalizacijo in testiranje.

Preberi več
Nakupne navade potrošnikov v ZDA so se od začetka pandemije spremenile - iPROM - Novice iz sveta

Nakupne navade potrošnikov v ZDA so se od začetka pandemije spremenile

Sprememba življenjskega stila vpliva na nakupne navade potrošnikov. Ob začetku pandemije so mnogi potrošniki zaradi negotovih razmer, povezanih s splošnim zapiranjem javnega življenja, panično nakupovali zlasti nujne dobrine, kot je toaletni papir. Skladno s sproščanjem ukrepov in omejitev so se začele spreminjati tudi nakupne navade. Potrošniki so začeli ponovno kupovati izdelke iz različnih kategorij, vključno […]

Preberi več
Priporočila za učinkovit marketing z vplivneži - iPROM - Novice iz sveta

Priporočila za učinkovit marketing z vplivneži

Marketing z vplivneži že dolgo velja za učinkovit pristop strokovnjakov za marketing. V letošnjem letu 2020 se temu področju namenja še več pozornosti, saj je postal marketing z vplivneži za blagovne znamke nepogrešljiv.

Preberi več

Arhiv