Večkanalni pristop za odlično potrošniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Večkanalni pristop za odlično potrošniško izkušnjo

Podatki že dolgo narekujejo pravila digitalnega marketinga. V zadnjih letih so ti vedno bolj razdrobljeni, saj potrošniki za raziskovanje in nakupe uporabljajo več naprav. Prav zato je ključen večkanalni pristop, ki si prizadeva za združitev vseh spletnih in nespletnih naprav ter kanalov v enotno, dosledno in izpopolnjeno potrošniško izkušnjo.

Preberi več
Podatki in potrošniki: deljenje podatkov v zameno za nagrado - iPROM - Novice iz sveta

Podatki in potrošniki: deljenje podatkov v zameno za nagrado

Vprašanja glede zasebnosti so še vedno del marketinških razprav. Vseeno pa so številne raziskave pokazale, da potrošniki podatke raje delijo, če jim blagovna znamka ponudi protivrednost.

Preberi več
Umetna inteligenca iz povratnih informacij ustvarja dobiček - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca iz povratnih informacij ustvarja dobiček

Pridobivanje novih potrošnikov stane kar petkrat več kot ohranjanje obstoječih. Umetna inteligenca prav tukaj ponuja še enega izmed mnogih načinov uporabe – spremljanje in analiziranje povratnih informacij potrošnikov, ki vplivajo na nakupno namero.

Preberi več
Eksperimentiranje pomembni so potrošniki - iPROM - Novice iz sveta

Eksperimentiranje: pomembni so potrošniki

Vedenje potrošnikov se spreminja vsak mesec, vsak teden in vsako uro. Če želijo blagovne znamke uspeti, se morajo razvijati z enako hitrostjo. Najuspešnejša digitalna podjetja prav s tem namenom uporabljajo eksperimentiranje.

Preberi več
Obvestila blagovnih znamk kaj kdaj in kako - iPROM Novice iz sveta

Obvestila blagovnih znamk: kaj, kdaj in kako?

Obvestila blagovnih znamk postajajo priljubljeno orodje marketinških strokovnjakov. Ameriške raziskave so pokazale, da so dokaj priljubljena tudi med uporabniki, saj je bila leta 2018 povprečna stopnja dovoljenja za pošiljanje obvestil 53-odstotna.

Preberi več
Personalizacija in razkrivanje podatkov: kaj menijo potrošniki? - iPROM - Novice iz sveta

Personalizacija in razkrivanje podatkov: kaj menijo potrošniki?

Marketinški strokovnjaki verjamejo, da si potrošniki želijo vse bolj prilagojene digitalne izkušnje. Po drugi strani pa so potrošniki glede razkrivanja osebnih podatkov vedno bolj skeptični.

Preberi več
Mobilno oglaševanje poskrbite za odlično uporabniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Mobilno oglaševanje: poskrbite za odlično uporabniško izkušnjo

Mobilno oglaševanje prevzema vse večjo vlogo, naloga marketinških strokovnjakov pa je poskrbeti za čim bolj kakovostne oglase, ki omogočajo dobro potrošniško izkušnjo. Oglasi bodo tako bolj prijazni do potrošnikov, podjetja pa si bodo zagotovila manjšo uporabo programske opreme, ki preprečuje prikazovanje oglasov.

Preberi več
Umetna inteligenca pomaga delovati hitreje in pametneje - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca pomaga delovati hitreje in pametneje

Umetna inteligenca avtomatizira nekatere najbolj vsakdanje in zamudne procese, poleg tega pa potrošniško izkušnjo spreminja v osebno izkušnjo vsakega posameznika.

Preberi več
Marketinška tehnologija zagotavlja učinkovitost procesov - iPROM - Novice iz sveta

Marketinška tehnologija zagotavlja učinkovitost procesov

Marketinški strokovnjaki v marketinško tehnologijo vlagajo vedno več. Še več – mnogi med njimi so prepričani, da bi morali tehnologiji posvečati ravno toliko pozornosti kot vsebinskim in kreativnim zasnovam strategij.

Preberi več
Vpliv nove generacije algoritmov na marketinške strategije - iPROM - Novice iz sveta

Algoritmi: spremembe in njihov vpliv

Algoritmi so pomemben del sodobnih marketinških strategij, marketinški strokovnjaki pa želijo vedno znova razrešiti njihovo skrivnost in tako strategije zastaviti bolj optimalno.

Preberi več

Arhiv