Vplivneži in rast trgovanja prek družbenih platform - iPROM - Novice iz sveta

Vplivneži in rast trgovanja prek družbenih platform

Instagram, Snapchat in TikTok krepijo svoje dejavnosti na področju nakupovanja znotraj aplikacij.

Preberi več
Zasebnost in licitacije v realnem času - iPROM - Novice iz sveta

Zasebnost in licitacije v realnem času

Tudi pri oglaševanju, temelječem na licitacijah v realnem času, je treba skladno z GDPR-jem pridobiti soglasje posameznikov.

Preberi več
Visokokakovostni podatki za oglaševalce bodisi sveti gral bodisi Ahilova peta - iPROM - Novice iz sveta

Visokokakovostni podatki za oglaševalce bodisi sveti gral bodisi Ahilova peta

Ključ za doseganje poslovnega uspeha leži v sposobnosti podjetja, da pridobi kakovostne in zanesljive podatke. Tisti, katerih kakovostni podatki niso prednostna naloga, tvegajo, da bodo zaostali za konkurenco.

Preberi več
Vrnitev kontekstualnega ciljanja - iPROM - Novice iz sveta

Vrnitev kontekstualnega ciljanja

Kontekstualno ciljanje se vrača. Skupaj s podatki o uporabnikih je to zmagovita kombinacija za oglaševalce.

Preberi več
Obogatena resničnost učinkovito komunikacijsko orodje - iPROM - Novice iz sveta

Obogatena resničnost učinkovito komunikacijsko orodje

Obogatena resničnost ni nov pojav, koncept je zadnjih pet let poznan kot »naslednja največja stvar v marketingu«.

Preberi več
Trgovci na drobno sprejemajo mobilna plačila - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno sprejemajo mobilna plačila

Mobilne denarnice omogočajo bolj priročno plačevanje.

Preberi več
Prikazno programatično oglaševanje: Več kot polovica proračunov namenjena družbenim medijem  - iPROM - Novice iz sveta

Prikazno programatično oglaševanje: Več kot polovica proračunov namenjena družbenim medijem

Ameriški oglaševalci bodo letos v programatično oglaševanje z digitalnimi prikaznimi oglasi vložili 57 milijard dolarjev. In več kot polovica teh naložb bo namenjena digitalnim prikaznim oglasom v družbenih medijih.

Preberi več
Kaj so podatki partnerjev - iPROM - Novice iz sveta

Kaj so podatki partnerjev?

Podatki partnerjev za oglaševalce predstavljajo način varnega in zanesljivega doseganja potrošnikov.

Preberi več
Personalizacija in umetna inteligenca nepremagljiv par - iPROM - Novice iz sveta

Personalizacija in umetna inteligenca: nepremagljiv par

Personalizacija in umetna inteligenca – ena brez druge ne moreta. Umetna inteligenca predstavlja temelj za uresničitev personalizacije, ki jo potrošniki pričakujejo od blagovnih znamk.

Preberi več
Orodja za personalizacijo osnova za odlično uporabniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Orodja za personalizacijo osnova za odlično uporabniško izkušnjo

Podjetja dajejo prednost zagotavljanju odlične, personalizirane izkušnje. Vseeno pa v strategije ne vključujejo tistega, kar predstavlja osnovo za korak proti personalizaciji – marketinških orodij za personalizacijo.

Preberi več

Arhiv