Deli

Letošnje poročilo o svetovnem trgu digitalnega oglaševanja napoveduje, da bo ta do leta 2027 dosegel 209,43 milijarde ameriških dolarjev.

Rast svetovnega trga digitalnega oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Svetovni trg digitalnega oglaševanja naj bi po pričakovanjih rasel s 3,9-odstotno skupno letno stopnjo rasti (178,29 milijarde ameriških dolarjev leta 2022 na 185,17 milijarde leta 2023). Do leta 2027 naj bi glede na poročilo družbe Research and Markets, ki zajema več kot 50 geografskih območij, dosegel 209,43 milijarde ameriških dolarjev.

Poročilo Digital Advertising Global Market Report 2023 preučuje vpliv pandemije COVID-19 in rusko-ukrajinske vojne na trg digitalnega oglaševanja ter vpliv visoke svetovne inflacije na njegovo rast. Trg digitalnega oglaševanja sestavljajo prihodki, ki jih podjetja ustvarijo z opravljanjem storitev, kot so načrtovanje, razvoj, ustvarjanje in upravljanje oglaševalskih in promocijskih dejavnosti v digitalnih medijih. Digitalno oglaševanje pa oglaševalcem pomaga doseči različne poslovne cilje v celotnem trženjskem lijaku, od ozaveščanja o blagovni znamki do sodelovanja s strankami, uvajanja novih izdelkov in spodbujanja ponovne prodaje.

Rast trga je predvsem posledica širjenja baze spletnih uporabnikov in rasti uporabe oglaševalskih platform. Po podatkih Internet World Statsa je bilo junija 2020 na svetu 4,8 milijarde uporabnikov interneta, kar predstavlja več kot 60 odstotkov svetovnega prebivalstva. Platforme za digitalno oglaševanje in programatični zakup oglasnega prostora na spletu omogočajo bolj enostavno vzpostavljanje in upravljanje oglaševalskih kampanj, nekatere celo v realnem čsu, zaradi česar krepi tudi izvedba digitalnih oglaševalskih akcij.

Tudi druge oglaševalske tehnološke rešitve, s katerimi oglaševalski izboljšujejo uporabniško izkušnjo, močno vplivajo na rast priljubljenosti digitalnega oglaševanja.

Deli

Arhiv