NOVICE IZ SVETA
Raziskave kažejo, da je zvestoba potrošnikov stvar preteklosti. Čustvene vezi z blagovnimi znamkami so oslabljene, nadomešča pa jih nakupovanje iz navade. Kaj naj blagovne znamke storijo?
V marketingu je za uresničitev polnega potenciala izredno pomembna transparentnost.
Video bo v ZDA prvič doslej presegel polovico porabe za programatične prikazne oglase.
Navdušenje nad novimi tehnologijami med potrošniki pada, njihova zaskrbljenost glede deljenja podatkov pa je vse večja.
Raste zlasti poraba za oglaševanje na maloprodajnih medijskih omrežjih, povezani televiziji, družbenih medijih in iskalnikih.
Blagovne znamke ne smejo zamuditi priložnosti, ki jih ponuja prehod televizije v digitalni svet. Še nikoli ni bilo tako pomembno, da sprejmejo pristop »digitalno najprej«.
Več kot 100 milijonov ameriških dolarjev, vloženih v digitalno oglaševanje, je porabljenih neučinkovito.
Med ključnimi letošnjimi trendi, ki bodo vplivali na živilsko industrijo, sta takojšnja dostava kupljenega blaga ter izboljšanje uporabe podatkov.
Zahodnoevropski trgovci na drobno bodo z digitalnimi orodji spodbujali prodajo v fizičnih trgovinah.
V prihodnjih letih naj bi se rast porabe za oglaševanje sicer upočasnila, a letos bo rekordna.