NOVICE IZ SVETA
Zakupniki bolj zaupajo ponudnikom, ki spoštujejo industrijske standarde, in so pripravljeni plačati več za vrhunske, visokokakovostne in zaupanja vredne inventarje.
Potrošniki od blagovnih znamk pričakujejo, da bodo razumele njihove potrebe in pričakovanja in so za to pripravljeni z njimi deliti svoje osebne podatke.
Oktobra letos naj bi bil v EU sprejet akt o digitalnih trgih, usmerjen v regulacijo poslovanja najvplivnejših tehnoloških oglaševalskih velikanov.
Neposredni podatki povečajo učinkovitost oglaševalskih kampanj in vplivajo na dvig zaupanja potrošnikov.
Programatično prikazno oglaševanje v ZDA je lani zabeležilo rekordno 40-odstotno rast naložb v to obliko zakupa, kar predstavlja 2,9 odstotne točke višjo stopnjo rasti kot celoten trg digitalnega oglaševanja.
Decentralizirana avtonomna organizacija (DAO) deluje brez običajne hierarhične strukture upravljanja in daje besedam vseh v skupini enako težo.
Potrošniki so se med pandemijo pospešeno preselili na splet, kar vpliva tudi na rast spletne trgovine.
Raziskave kažejo, da je zvestoba potrošnikov stvar preteklosti. Čustvene vezi z blagovnimi znamkami so oslabljene, nadomešča pa jih nakupovanje iz navade. Kaj naj blagovne znamke storijo?
V marketingu je za uresničitev polnega potenciala izredno pomembna transparentnost.
Video bo v ZDA prvič doslej presegel polovico porabe za programatične prikazne oglase.