5G: več podatkov, več kreativnosti in več oglasov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

5G: več podatkov, več kreativnosti in več oglasov

Nejc Lepen

Tehnologija 5G bo v letošnjem letu zagotovo ena izmed bolj izpostavljenih tematik – tako v smislu polemik glede njene škodljivosti kot tudi njenih prednosti. Javnost in strokovnjaki si seveda nasprotujejo, vsi pa se lahko strinjamo, da 5G prinaša korenite spremembe – tudi v oglaševanju.

Preberi več
Vloga podatkov in tehnologije v hiperpersonalizaciji - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Vloga podatkov in tehnologije pri hiperpersonalizaciji (2. del)

Tomaž Tomšič

Hiperpersonalizacija postaja ključna formula uspeha učinkovitih oglaševalskih akcij. Pa veste, kaj stoji za njo?

Preberi več
Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Bodimo ustvarjalci na bolje - iPROM - Novice

Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Bodimo ustvarjalci na bolje

Simon Cetin

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je zapisu za Društvo za marketing Slovenije posvetil megatrendom, ki bodo v prihodnosti vplivali na naša življenja. Osredotočil se je na pametna mesta, trajnostni razvoj, ekologijo, ogljični odtis, množico podatkov in umetno inteligenco ter ostala področja, ki bodo zaznamovala prihajajoča leta.

Preberi več
Mikrosegmentacija temelj za učinkovito komunikacijo v digitalnih medijih - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Mikrosegmentacija: temelj za učinkovito komunikacijo v digitalnih medijih

Tomaž Tomšič

Segmentacija potrošnikov je v marketinških strategijah že dolgo opevana, vseeno pa njena posodobitev, mikrosegmentacija, predstavlja dodaten korak k uspešnemu grajenju odnosov s potrošniki.

Preberi več
GDPR ali bodo potrošniki podatke množično prodajali - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

GDPR: ali bodo potrošniki podatke množično prodajali?

Igor Mali

GDPR je pred zakonsko uvedbo predstavljal strahove mnogih podjetij. A več kot leto in pol po uvedbi je jasno eno – podjetja, ki poslujejo v skladu z uredbo GDPR, so korak pred tekmeci, saj jim potrošniki veliko bolj zaupajo.

Preberi več
2020: leto hiperpersonalizacije (1.del) - iPROM-  Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

2020: leto hiperpersonalizacije (1.del)

Tomaž Tomšič

Zgradite močnejše odnose s svojimi potrošniki s še bolj usmerjeno in povezano izkušnjo.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji - iPROM Novice

Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji

Simon Cetin

Simon Cetin se je o glavnih mejnikih v letu 2019 in največjih izzivih v letu 2020 pogovarjal z Marketing magazinom. V prispevku izpostavlja, da so motivirana ekipa, zaupanje naročnikov in priznanja strokovne javnosti pokazatelji, da je iPROMova smer razvoja prava.

Preberi več
2020 leto tehnoloških trendov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

2020 – leto tehnoloških trendov

Nejc Lepen

Nove prijeme v marketingu zagotovo kroji tehnologija. Potrošniki zahtevajo vse bolj interaktivne, osebne in zanimive izkušnje, ravno to pa je čar tehnologije. Prav zato ni nič nenavadnega, da prinaša leto 2020 eksponentno rast novih tehnologij, še večji pomen interaktivnosti, rast uporabe umetne inteligence in posledično še bolj personalizirane komunikacije.

Preberi več
Odločitvena pot potrošnika: Kakšen vpliv imajo digitalne točke stika? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Odločitvena pot potrošnika: Kakšen vpliv imajo digitalne točke stika?

Miloš Suša

Mobilne aplikacije, družbeni mediji in klepetalni roboti so digitalne točke stika, ki predstavljajo del vsakdana sodobnega potrošnika. Kaj pa to pomeni za blagovne znamke? Nič drugega kot na tisoče priložnosti za doseganje potrošnika.

Preberi več
S povezovanjem pravih kompetenc do zastavljenih ciljev in presežkov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič - Naslovan

S povezovanjem pravih kompetenc do zastavljenih ciljev in presežkov

Leon Brenčič

Ustvarjanje presežkov je cilj vsakega uspešnega podjetja, ki za doseganje zastavljenih ciljev skrbno načrtuje svoje aktivnosti, jih spremlja, uravnava in optimizira ter na koncu preseže. Presežki so plod usklajenosti med blagovno znamko in agencijami. Ključ do uspeha blagovne znamke tako leži v odličnosti vseh vidikov marketinške strategije, ki jo pripravlja agencija za naročnika. V praksi je to velikokrat najlažje doseči s specializacijo in sodelovanjem med različnimi agencijami.

Preberi več

Avtorji

Arhiv