Na iPROMu iščemo mlajšega sodelavca (m/ž) v oddelku korporativnega komuniciranja - iPROM - Novice

Na iPROMu iščemo sodelavca (m/ž) v oddelku korporativnega komuniciranja

iPROM širi ekipo in v oddelek korporativnega komuniciranja vabi strokovnega sodelavca (m/ž).

Preberi več
TNW 2018: Tehnološke spremembe in inovacije, ki preobražajo svet - iPROM - Novice - Splošna

TNW 2018: Tehnološke spremembe in inovacije, ki preobražajo svet

Konferenca The Next Web (TNW) že ducat let izpostavlja ekosistem tehnologij, ki so gonilo poslovnih inovacij. Letos jo je obiskalo 15.000 udeležencev, med njimi tudi iPROMova ekipa.

Preberi več
Razpis za delovno mesto: Programer (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Programer (M/Ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi hitre rasti in širitve v regiji Adriatik krepimo svojo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo programerja (m/ž).

Preberi več
Povabilo k sodelovanju: iPROM in Valicon ponovno izvajata raziskavo o medijski potrošnji - iPROM - Novice

Povabilo k sodelovanju: iPROM in Valicon ponovno izvajata raziskavo o medijski potrošnji

iPROM in Valicon ponovno izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji. Namen raziskave je ponuditi natančnejši vpogled v medijske navade slovenskih potrošnikov.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Več kot polovica potrošnikov opravi nakup turistične storitve prek spleta - iPROM - Novice - Share

Raziskava iPROMa in Valicona: Več kot polovica potrošnikov opravi nakup turistične storitve prek spleta

Raziskava iPROMa in Valicona o nakupnih navadah slovenskih potrošnikov je za kategorijo turizem pokazala, da na nakupne navade slovenskih potrošnikov v vseh fazah odločanja močno vplivajo digitalni mediji.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona o nakupni poti slovenskega potrošnika - Krediti -iPROM - Novice - Share

Raziskava iPROMa in Valicona: Visok delež slovenskih potrošnikov se o najemu kredita informira prek spleta

Valicon in iPROM sta konec leta 2017 izvedla vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta ugotavljala, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot in kakšno vlogo igrajo pri tem digitalni kanali. Ena izmed kategorij, ki sta jih raziskala, je nakupna pot za kategorijo kreditov.

Preberi več
Investicije v digitalno oglaševanje v Sloveniji zrasle za 18 odstotkov - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji zrasle za 18 odstotkov

iPROM je kot ustanovni član zavoda IAB Slovenija sodeloval na 10. IAB Akademiji, kjer so bili predstavljeni tudi rezultati raziskave AdEx. Ti kažejo, da so naložbe v digitalno oglaševanje v primerjavi s preteklim letom zrasle za 18 odstotkov.

Preberi več
Evolucija iPROM video oglaševanja - iPROM - Novice

Evolucija iPROM video oglaševanja

V iPROMu kot pionirji gradimo standarde digitalnega video oglaševanja v Sloveniji že vse od leta 2004.

Preberi več
Raziskava iPROM in Valicon - kategorija Zabavna elektronika-iPROM-iPROM Novice-Share

Raziskava iPROMa in Valicona: Več kot polovica Slovencev zabavno elektroniko kupuje prek spleta

Izsledki raziskave nakupne poti slovenskega potrošnika, ki sta jo izvedla iPROM in Valicon, so pokazali, da je pri izdelkih zabavne elektronike splet glavno orodje pri odločanju Slovencev o nakupu in da potrošniki v veliki večini za iskanje informacij o izdelkih uporabljajo pametne telefone, prek katerih se vse več nakupov tudi izvede. Pri kupcih zabavne elektronike je posebej učinkovito digitalno oglaševanje, saj je bilo kar 73 odstotkov potrošnikov pred nakupom izpostavljenih oglasom na digitalnih medijih.

Preberi več
Zaposlimo specialista za iskalni marketing (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo asistenta v oddelku za iskalni marketing (m/ž)

V iPROM-u iščemo asistenta (m/ž) v oddelku za iskalni marketing – pridruži se naši ekipi in soustvarjaj digitalne strategije za regijske naročnike!

Preberi več