Deli

Ob 20-letnici digitalne agencije iPROM sta se ustanovitelja Simon Cetin in Dejan Struna pogovarjala z Marketing Magazinom. Govora je bilo predvsem o začetkih podjetja, o trenutnem stanju in trendih na področju digitalnega oglaševanja ter načrtih za prihodnost.

Rast je poleg nenehnih inovacij ključna značilnost digitalnega oglaševanja

Ustanovitelja iPROMa v intervjuju za Marketing Magazin poudarjata, da je ključen izziv v digitalnem oglaševanju pametna uporaba podatkov, pri čemer je odločilna umetna inteligenca. Razgovorila sta se tudi o prihodnosti digitalnega oglaševanja, vodenju in kulturi v podjetju, kjer stavita predvsem na sodelovanje na dolgi rok.

Celoten intervju s Simonom in Dejanom, ki govori o razvoju digitala v Sloveniji in svetu ter o trendih v digitalnem oglaševanju, si lahko preberete tukaj.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.