Deli

Simon Cetin se je o iPROMovih 20 prebojnih letih in o prihodnosti digitalnega oglaševanja pogovarjal z Društvom za marketing Slovenije. Zatrjuje, da je bistvo uspeha homogena ekipa, ki je ne morejo nadomestiti niti najbolj obsežni podatki ali napredna tehnologija.

Ne tehnologija in podatki osnova je homogena ekipa iPROM Novice

Naložbe v digitalno oglaševanje naraščajo iz leta v leto, v prihodnosti pa bodo vložki še večji. Simon Cetin se je v intervjuju za Društvo za marketing Slovenije zazrl v prihodnost in napovedal, da bo kombinacija večjih procesorskih moči in hitrejšega prenosa podatkov utrla pot robotom v naše vsakdanje življenje. Pravi, da otrok čez pet let v šoli še ne bodo učili roboti, prepričan pa je, da bodo smernice že zelo dobro nakazane.

Celoten intervju s Simonom, ki govori o razvoju digitala v Sloveniji in svetu ter o trendih v digitalnem oglaševanju, si lahko preberete tukaj.

Deli