Deli

Izsledki IAB-jeve raziskave AdEx za Slovenijo 2018 so pokazali, da so investicije v digitalno oglaševanje v preteklem letu zrasle za 16 odstotkov in dosegle 54,7 milijona evrov. Glede na raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja iPROMa in Valicona pa bodo investicije v letošnjem letu presegle 60 milijonov evrov. V zadnjih petih letih so se investicije v oglaševanje v digitalnih medijih povečale za skoraj 200 odstotkov, kaže raziskava AdEx.

Investicije v digitalno oglaševanje bodo v letu 2019 presegle 60 milijonov evrov - iPROM - Novice

Na 14. IAB Akademiji 21. maja 2019 je Zoran Savin, direktor zavoda IAB Slovenija, predstavil rezultate raziskave AdEx za Slovenijo za leto 2018, ki kažejo 16-odstotno rast investicij v digitalno oglaševanje v letu 2018, Igor Mali, operativni direktor v iPROMu, pa je predstavil izsledke raziskave o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja, ki sta jo iPROM in Valicon izvedla med 214 slovenskimi odločevalci na področju oglaševanja in trženja v začetku tega leta. Obe raziskavi kažeta na to, da bodo oglaševalci v letu 2019 namenili oglaševanju v digitalnih medijih preko 60 milijonov evrov.

Prikazno oglaševanje z več kot 60 odstotki zavzelo največji delež oglaševalskega kolača

Rast investicij v digitalno oglaševanje po letih - iPROM - Novice
Raziskava AdEx za Slovenijo kaže, da je med slovenskimi oglaševalci v lanskem letu prevladovalo prikazno oglaševanje, ki je preseglo 60 odstotkov vseh investicij, sledijo mu integrirane vsebine s približno 15 odstotki, nativno oz. sožitno oglaševanje z dobrimi 10 odstotki in e-poštni marketing s približno 5 odstotki vseh investicij.

Napovedi iPROMa in Valicona za leto 2019 kažejo, da bodo slovenski oglaševalci v tem letu največ sredstev namenili prikaznemu oglaševanju, v to obliko oglaševanja bo investiralo 73 odstotkov vprašanih.

Največji del digitalnega oglaševalskega kolača zavzema prikazno oglaševanje - iPROM - Novice

»Glede na izsledke raziskave, ki smo jo izvedli z družbo Valicon, in ugotovitve AdExa za Slovenijo 2018 lahko z gotovostjo trdim, da bodo investicije v digitalno oglaševanje v letu 2019 krepko presegle 60 milijonov evrov,« razmere na trgu digitalnega oglaševanja v Sloveniji komentira Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v družbi iPROM.

Deli