Deli

V petek, 29. marca, se je zaključila še ena uspešna iPROM Akademija, ki je tokrat pod drobnogled vzela pomen podatkov za večjo učinkovitost digitalnega komuniciranja v luči nove zakonodaje.

iPROM Akademija - marec 2019 - Skupna

Več kot 100 udeležencem iz vrst oglaševalcev, založnikov in druge strokovne javnosti so Mitja Jermol, Jaka Repanšek, Igor Mali, Matjaž Robinšak in Miloš Suša predstavili, kakšne omejitve nova zakonodaja zapoveduje podjetjem v praksi, kako lahko podjetja zbirajo podatke o svojih kupcih ter zakaj je z vidika digitalnega oglaševanja in komuniciranja to tako pomembno.

Odzivi na dogodek so odlični, kar potrjuje, da se tako oglaševalci kot založniki zavedajo pomena podatkovno gnanega trženja. V iPROMu se zavedajo potrebe po dodatnih znanjih in veščinah s tega področja, zato bodo še naprej investirali v izobraževanje in razvoj strokovnih standardov na tem področju.

Več o dogodku si preberite v sporočilu za medije.

Deli