iPROM razpis JavaScript iPROM-Novice

KREPIMO RAZVOJNO EKIPO: Iščemo dva JavaScript razvijalca (m/ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi hitre rasti tako doma kot v regiji krepimo svojo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo dva (2) JavaScript razvijalca.

Preberi več
Simon Cetin za B365: Operacije za Inovativnejše veščine trženja – Intervjuji uspešnih podjetnikov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za B365: Operacije za Inovativnejše veščine trženja – Intervjuji uspešnih podjetnikov

Simon Cetin, partner v spletni medijski agenciji iPROM, se že skoraj 20 let ukvarja z digitalnim in spletnim oglaševanjem. In to zelo uspešno.

Preberi več
iPROM Akademija - marec 2019 - Skupna

iPROM Akademija požela odlične odzive: Podatki kot gorivo uspešnega trženja danes in jutri

V petek, 29. marca, se je zaključila še ena uspešna iPROM Akademija, ki je tokrat pod drobnogled vzela pomen podatkov za večjo učinkovitost digitalnega komuniciranja v luči nove zakonodaje.

Preberi več
Rast je poleg nenehnih inovacij ključna značilnost digitalnega oglaševanja

Rast je poleg nenehnih inovacij ključna značilnost digitalnega oglaševanja

Ob 20-letnici digitalne agencije iPROM sta se ustanovitelja Simon Cetin in Dejan Struna pogovarjala z Marketing Magazinom. Govora je bilo predvsem o začetkih podjetja, o trenutnem stanju in trendih na področju digitalnega oglaševanja ter načrtih za prihodnost.

Preberi več
Simon Cetin v intervjuju za Društvo za marketing Slovenije – DMS: Ne tehnologija in podatki, osnova je homogena ekipa - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije – DMS: Ne tehnologija in podatki, osnova je homogena ekipa

Digital je beseda, ki jo danes vsi tisti, ki smo povezani z marketingom, zavrtimo v mislih vsaj enkrat na dan. To široko področje so v Drustvu za marketin Slovenije razrezali na manjše koščke in jih temeljito pretresli s Simonom Cetinom, pionirjem digitalnega oglaševanja v Sloveniji.

Preberi več
Ne tehnologija in podatki osnova je homogena ekipa iPROM Novice

Ne tehnologija in podatki, osnova je homogena ekipa

Simon Cetin se je o iPROMovih 20 prebojnih letih in o prihodnosti digitalnega oglaševanja pogovarjal z Društvom za marketing Slovenije. Zatrjuje, da je bistvo uspeha homogena ekipa, ki je ne morejo nadomestiti niti najbolj obsežni podatki ali napredna tehnologija.

Preberi več
Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih - iPROM Novice

Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih

Vodi ga radovednost, želja pogledati nekam, kamor ne gleda vsak. Pred natanko 20 leti je skupaj s prijateljem ustanovil iPROM, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Ko se je Simon Cetin leta 1999 odločil, da se bo posvetil digitalnemu oglaševanju, je to veljalo za pionirsko delo z redkimi privrženci in še redkejšimi vlagatelji. Danes je zgodba povsem drugačna.

Preberi več
Tomaž Tomšič - iPROM - Novice

Ne pozabimo: Algoritme pišemo ljudje

Umetna inteligenca (AI) postaja vedno bolj priljubljena krilatica, tudi v marketingu. Razlogov za to je več. Eden od njih je tudi reševanje nemalo izzivov digitalnega oglaševanja, o čemer se je Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, pogovarjal z Marketing Magazinom.

Preberi več
Simon Cetin v pogovoru za Dnevnik: Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih - iPROM - Mnenja Strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Dnevnik: Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih

Vodi ga radovednost, želja pogledati nekam, kamor ne gleda vsak. Pred natanko 20 leti je skupaj s prijateljem ustanovil iPROM, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Ko se je Simon Cetin leta 1999 odločil, da se bo posvetil digitalnemu oglaševanju, je to veljalo za pionirsko delo z redkimi privrženci in še redkejšimi vlagatelji. Danes je zgodba povsem drugačna.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja - iPROM - Novice

Raziskava iPROMa in Valicona: ODNOS SLOVENSKIH PODJETIJ DO DIGITALNEGA OGLAŠEVANJA

V sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon pripravljamo raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja, s katero želimo preveriti, koliko bodo podjetja namenila za oglaševanje v digitalnih medijih v letu 2019 ter kaj so ključni dejavniki pri izboru kanalov in snovanju digitalnih oglaševalskih strategij.

Preberi več