Deli

Vodi ga radovednost, želja pogledati nekam, kamor ne gleda vsak. Pred natanko 20 leti je skupaj s prijateljem ustanovil iPROM, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Ko se je Simon Cetin leta 1999 odločil, da se bo posvetil digitalnemu oglaševanju, je to veljalo za pionirsko delo z redkimi privrženci in še redkejšimi vlagatelji. Danes je zgodba povsem drugačna.

Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih - iPROM Novice

Foto: Sebastjan Plavec

Naložbe v ta del oglaševanja vsako leto podirajo rekorde. Vizija Simona Cetina, ki je tudi zunaj poslovne arene strasten raziskovalec – potaplja se v globine morja in se vzpenja na vrhove Himalaje –, se je izkazala za resnično. Lani so slovenski oglaševalci namenili digitalnim kanalom že približno tretjino svojega oglaševalskega proračuna. In ta odstotek nenehno raste.

Celoten intervju s Simonom, ki govori o začetkih iPROMa in o kulturi podjetja ter o trendih v digitalnem oglaševanju, si lahko preberete tukaj.

Povezane vsebine:

Deli