Tomaž Tomšič za DMS: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za DMS: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja

Tomaž Tomšič

Vodja iPROM Labsa Tomaž Tomšič in Matjaž Robinšak iz Valicona sta na predavanju Marketing TOPX Društva za marketing Slovenije predstavila skupno rešitev na področju tržnega raziskovanja, ki omogoča nagovarjanje in doseganje zgolj zainteresiranih potrošnikov. V trženju so sredstva namreč omejena, zato si tržniki prizadevajo čim bolj zmanjšati neučinkovito komuniciranje ter nagovarjati predvsem tiste potrošnike, ki bi jih ponudba resnično zanimala.

Preberi več
Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo  v novi normalnosti v leti 2021? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo v novi normalnosti v letu 2021?

Uroš Končar

Blagovne znamke se soočajo s prilagajanjem poslovnih praks, ponudbe in načina dela, da bodo lahko uspešno zadostile potrebam potrošnika v novi resničnosti. Kljub temu, da pandemija še zdaleč ni končana, svetujemo, da pri načrtovanju in osmišljanju aktivnosti za prihajajoče leto razmišljate, kako se boste učinkovito prilagodili dolgoročnim spremembam, ki so na obzorju.

Preberi več
Nejc Lepen za Delo: Ko letališče postane oglaševalski medij - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Delo: Letališče kot digitalna oglaševalska krajina

Nejc Lepen

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, se je s časnikom Delo pogovarjal o novem oglaševalskem ekosistemu, ki v sodelovanju s podjetjem Fraport Slovenija nastaja na Letališču Ljubljana.

Preberi več
Kontekstualna inteligenca postaja v oglaševanju vse bolj pomembna - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Kontekstualna inteligenca postaja v oglaševanju vse bolj pomembna

Tomaž Tomšič

Omejitve glede varstva podatkov se zaostrujejo, oglaševalci pa se vse bolj zavedajo pomena etične in transparentne uporabe podatkov. S 15. avgustom je v digitalnem oglaševanju stopil v veljavo nov standard, imenovan Ogrodje za transparentnost in soglasje 2.0 (TCF 2.0), ki je založnike in ponudnike oglaševalskih tehnoloških rešitev spodbudil k zagotavljanju boljše preglednosti varstva podatkov potrošnikov. Po drugi strani pa je uporabnikom digitalnih medijev omogočil večji nadzor nad tem, s kom in katere podatke delijo. Z zmanjšanjem dostopa do podatkov tretjih oseb zaradi različnih predpisov o zasebnosti in varstvu podatkov potrošnikov je vse bolj zanimiva bolj natančna različica kontekstualnega ciljanja, tj. kontekstualna inteligenca.

Preberi več
Kako napovedati spremembe nakupnih navad in zakaj toliko govorimo o podatkih? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Kako napovedati spremembe nakupnih navad in zakaj toliko govorimo o podatkih?

Igor Mali

Živimo in poslujemo v časih, ki jih noben učbenik ni predvidel. Covid-19 nedvomno vpliva na naše nakupne navade, kar podjetjem otežuje napovedovanje obnašanja potrošnikov. Prav zato so postali podatki še bolj pomembni kot prej, saj vam njihovo razumevanje pomaga, da bolje razumete potrebe svojih kupcev in jih tudi ustrezno naslovite. V pomoč vam ponujam odgovore na nekaj vprašanj, ki vam lahko pomagajo priti do boljših rezultatov.

Preberi več
Z enotnim virom podatkov do učinkovitejšega oglaševanja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Cetin

Z enotnim virom podatkov do učinkovitejšega oglaševanja

Andrej Cetin

Kadar želimo naročnikom predstaviti prednosti digitalnega oglaševanja v primerjavi s tradicionalnimi oblikami, se vedno znova sklicujemo na njegovo učinkovitost, merljivost, možnost prilagajanja oglasnih akcij v realnem času. Danes so prav te prednosti digitalnega oglaševanja ključne in podjetjem zagotavljajo boljše rezultate z vidika vložka oglaševalskih sredstev. Gorivo sodobnega digitalnega oglaševanja pa so seveda podatki, ki so v teh časih postali zlato. Njihova vse bolj pogosta uporaba pa vedno močneje kliče po uporabi enotnega podatkovnega vira, saj lahko le tako zagotovimo celovit in transparenten vpogled v uspešnost oglasnih akcij.

Preberi več
Metrike e-poštnega marketinga: Kako izboljšati konverzijsko stopnjo vaših e-sporočil? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

E-poštni marketing: Kako izboljšati konverzijsko stopnjo vaših e-sporočil

Anže Hribar

V prejšnjem zapisu na temo e-poštnega marketinga smo spoznali glavne metrike za spremljanje uspešnosti svojih e-poštnih sporočil, danes pa delim nekaj namigov za morda najbolj zanimivo izmed njih – konverzijsko stopnjo e-poštnega marketinga.

Preberi več
Metrike e-poštnega marketinga: Kaj nam povejo in kdaj jih uporabiti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Metrike e-poštnega marketinga: Kaj nam povejo in kdaj jih uporabiti

Lucie Pokorna

Osvežitev osnovnega znanja za merjenje učinkovitosti e-poštnega marketinga, ki vam lahko pomaga pri naprednejših taktikah e-poštnega marketinga.

Preberi več
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov – Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (2. del)

Leon Brenčič

V prejšnjem blogu sem pisal o pomenu uporabniške in potrošniške izkušnje s poudarkom na digitalni potrošniški izkušnji. V tem zapisu pa bom izpostavil ključne mite in priporočila za oblikovanje boljše potrošniške izkušnje.

Preberi več
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (1. del)

Leon Brenčič

Vse zmogljivejša tehnologija močno preobraža nakupne navade in pričakovanja potrošnikov. Snovanje uporabniške izkušnje (UX) je nadomestilo ustvarjanje potrošniške izkušnje (CX), ki temelji na ustvarjanju doživetij na celotni (digitalni) prodajni verigi, s presežkom pričakovanj.

Preberi več

Avtorji