shutterstock_61677337

Kako meriti učinkovitost prikaznega oglaševanja

Nina Bilban

Katera metrija uspešnosti vam najprej pade na misel, ko slišite za spletno oglaševanje? Za večino so to kliki. Kampanja je torej uspešna, če dosežemo določeno število klikov in obratno.

Kdo…

Preberi več
Merilo_uspešnosti_Igor-Mali

Kaj je zame KPI?

Rok Hrastnik

Pred časom me je Samo Mirnik v odgovoru na komentar na Facebooku vprašal, kaj je zame KPI.

Kratka diskusija se je razvila kot komentar na predstavitev A New Framework For Measuring…

Preberi več
Je-ena-plus-ena-dva-UršaPodobnik

Je 1+1 zares 2?

Urša Podobnik

Od nekdaj sem imela rada številke:). Pravijo da ni najbolj ženski posel, ampak meni odgovarja in mi pride še kako prav. In sploh ni dolgočasno, kot ponavadi ljudje mislijo….

Preberi več
tevilke-v-marketingu-GregorCuzak

Številke v marketingu

Gregor Cuzak

Si tržniki sploh želijo meriti svoj marketing? Rekel bi, da ne. Reklamarji, kot nam pogovorno pravijo za šanki večine slovenskih gostiln, se zanašamo na všečnost.

Preberi več

Avtorji