Deli

Zakupniki bolj zaupajo ponudnikom, ki spoštujejo industrijske standarde, in so pripravljeni plačati več za vrhunske, visokokakovostne in zaupanja vredne inventarje.

Večje zaupanje v ponudnike, ki spoštujejo industrijske standarde - iPROM - Novice iz sveta

98 odstotkov zakupnikov se strinja, da je za zakup inventarja pomembno kakovostno medijsko okolje, kaže raziskava združenja IAB Europe, ki ugotavlja tudi, da 92 odstotkov zakupnikov svoj oglaševalski proračun raje porabi pri ponudnikih, ki spoštujejo industrijske standarde. IAB Europe je z raziskavo ugotavljal, kakšne pomisleke imajo zakupniki glede kakovosti digitalnega oglaševanja ter kakšen je njihov odnos do industrijskih standardov in različnih vrst inventarja.

Pomen industrijskih standardov

Raziskava je pokazala, da je vloga industrijskih standardov, kot so IAB UK Gold Standard, Digital Ad Trust v Franciji ali IAB Poland QUALID, izredno pomembna. 84 odstotkov vseh zakupnikov je dejalo, da so pripravljeni plačati višjo ceno za bolj kakovosten in zaupanja vreden inventar, 92 odstotkov pa, da svoj oglaševalski proračun raje porabijo pri ponudnikih, ki spoštujejo industrijske standarde. 73 odstotkov v raziskavi sodelujočih je dejalo, da pred zakupom preverijo, ali lastnik medija oziroma ponudnik spoštuje industrijske standarde, le 19 odstotkov pa jih je dejalo, da se s tem ne ukvarjajo. Ta delež se je na trgih z nacionalnim standardom kakovosti zmanjšal celo na šest odstotkov.

V Evropi se vlaga veliko truda v izboljšanje in ohranjanje standardov kakovosti v digitalnem oglaševanju. Trenutno je na sedmih evropskih trgih vzpostavljen nacionalni standard ali shema kakovosti. Rezultati kažejo, da ti standardi pomagajo povečevati ozaveščenost o težavah s kakovostjo, kot so varnost blagovnih znamk in oglaševalske goljufije.

IAB Europe je z raziskavo ugotovil, da oglaševalci in agencije pri zakupu digitalnega oglaševalskega prostora največjo skrb namenjajo vidljivosti in varnosti blagovne znamke. Kar 89 odstotkov vprašanih je izjavilo, da so zaskrbljeni ali zelo zaskrbljeni glede vidljivosti blagovne znamke, 79 odstotkov pa glede njene varnosti. Področje, ki po mnenju v raziskavi sodelujočih najbolj potrebuje razvoj standardov, je povezana televizija (CTV).

Deli

Arhiv