Rast nakupovanja živil prek spleta se stopnjuje - iPROM - Novice iz sveta

Rast nakupovanja živil prek spleta

Pandemija je spremenila nakupne navade potrošnikov, tudi način nakupovanja živil. Povečala sta se deleža takih, ki živila kupujejo prek spleta in tako prek spleta kot v fizični trgovini.

Preberi več
V prihodnosti digitalnega oglaševanja je kontekst kralj - iPROM - Novice iz sveta

V prihodnosti digitalnega oglaševanja je kontekst kralj

Vsebina je na področju digitalnega oglaševanja sicer še vedno pomembna, a vse bolj pomembno je tudi, kje se oglasi prikazujejo, torej kontekst oglaševanja.

Preberi več
Nativni oglasi med uporabniki bolj priljubljeni - iPROM - Novice iz sveta

Nativni oglasi med uporabniki bolj priljubljeni

Oglasi trgovcev na drobno so med uporabniki dobro sprejeti, a povečevanje količine oglasov predstavlja tveganje.

Preberi več
Oglaševalske naložbe na področju medpodjetniškega poslovanja rastejo - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalske naložbe na področju medpodjetniškega poslovanja rastejo

Oglaševalske naložbe za tehnološke izdelke in storitve na področju medpodjetniškega poslovanja so se lani povečale za 50 odstotkov.

Preberi več
Digitalni video na zahtevo, temelječ na oglaševanju, vse bolj priljubljen - iPROM - Novice iz sveta

Digitalni video na zahtevo, temelječ na oglaševanju, vse bolj priljubljen

Digitalni video na zahtevo, temelječ na oglaševanju (AVOD), bo letos v ZDA v primerjavi z lanskim letom dosegel 17,6-odstotno rast.

Preberi več
Spletna trgovina nadaljuje z dvomestno stopnjo rasti - iPROM - Novice iz sveta

Spletna trgovina nadaljuje z dvomestno stopnjo rasti

Spletna trgovina na področju maloprodaje zavzema vse večji delež. Do leta 2023 naj bi ta znašal 22,3 odstotka, do leta 2025 pa 24,5 odstotka.

Preberi več
Kakšno oglaševanje doseže potrošnike, ki zavračajo oglase? - iPROM - Novice iz sveta

Kakšno oglaševanje doseže potrošnike, ki zavračajo oglase?

Kot poroča eMarketer, se po zadnjih raziskavah večina potrošnikov proaktivno izogiba oglaševanju z uporabo spletnih dodatkov za zavračanje oglasov (AdBlock), plačevanjem za digitalne medijske izkušnje, ki ne vsebujejo oglasov, ali preprosto s preskakovanjem oglasov.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje računalniških izdelkov in potrošniške elektronike se bodo podvojile - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje računalniških izdelkov in potrošniške elektronike se bodo podvojile

Po poročanju eMarketerja je bilo leto 2020 za ameriške proizvajalce računalniških izdelkov in potrošniške elektronike uspešno. Večina podjetij v panogi je zaradi večje prodaje računalnikov in drugih naprav za delo od doma povečala svoje prihodke, posledično pa tudi naložbe v digitalno oglaševanje.

Preberi več
Partnerstvo med blagovnimi znamkami in bankami prispeva k večji zvestobi kupcev - iPROM - Novice iz sveta

Partnerstvo med blagovnimi znamkami in bankami prispeva k večji zvestobi kupcev

Da lahko blagovne znamke z maloprodajnimi programi zvestobe danes razvijejo trajne odnose s svojimi uporabniki, so ključna partnerstva med blagovnimi znamkami, bankami in kartičnimi mrežami.

Preberi več
Mobilno spletno nakupovanje še naprej raste: kaj to pomeni za trgovce? - iPROM - Novice iz sveta

Mobilno spletno nakupovanje še naprej raste: kaj to pomeni za trgovce?

Mobilno spletno nakupovanje, ki je med pandemijo doživelo občutno rast, spreminja odnos med trgovci na drobno in potrošniki.

Preberi več

Arhiv