shutterstock_109459550(4)

Vložki v digitalno oglaševanje bodo kmalu večji kot vložki v tradicionalno oglaševanje

Večina oglaševalcev pričakuje, da bodo do leta 2016 njihovi marketinški proračuni za digitalne medije višji kot tisti za tradicionalne kanale, je pokazala raziskava podjetja ThinkVine, ki so jo opravili…

Preberi več
shutterstock_13481728 (2)(2)

Digitalni oglasi resen tekmec TV-oglasom

Oglaševalci lahko z digitalnim oglaševanjem svoja oglaševalska sporočila večkrat posredujejo specifičnim občinstvom, a analitiki se sprašujejo, ali lahko zagotovi tudi širok doseg, ki ga omogoča TV. Andrew Lipsman iz…

Preberi več
shutterstock_115086481-2

Digitalni video omogoča CPG blagovnim znamkam boljšo interakcijo s potrošniki

Blagovne znamke iz kategorije blaga široke potrošnje vse več svojega oglaševalskega proračuna selijo v digitalni video, saj naj bi ta glede na eMarketerjevo poročilo omogočal boljšo interakcijo s potrošniki…

Preberi več
shutterstock_98591015(1)

Digitalno oglaševanje lani prvič prehitelo oglaševanje na “broadcast” TV

Po podatkih IAB-ja je digitalno oglaševanje lani prvič preseglo 40 milijard ameriških dolarjev in s tem prehitelo oglaševanje na »broadcast« televiziji. Iskalni marketing in prikazno oglaševanja ostajata na prvih…

Preberi več
Safemetric(1)

Uporaba spletne analitike je s Safemetric varna in zakonsko ustrezna

iPROM-ova rešitev Safemetric, namenjena varni in zakonsko ustrezni uporabi spletne analitike, je odobrena tudi s strani informacijskega pooblaščenca.Safemetric podjetjem omogoča nemoteno spremljanje spletne analitike z zunanjimi ponudniki analitičnih rešitev…

Preberi več
Mikeshard

Proizvajalec sladkih pijač Mike’s Hard ves svoj marketinški budžet seli na internet

Kategorija sladkih pijač je spet v porastu, zahvaljujoč milenijcem, ki si želijo tovrstnih pijač. Proizvajalec Mike’s Hard na povečano konkurenco odgovarja tako, da seli ves svoj oglaševalski proračun, ki…

Preberi več
AdBreak-oglaševalci

iPROM tudi uradno predstavil nov oglasni format AdBreak

Spletna medijska agencija iPROM je na slovenskem oglaševalskem trgu predstavila novost, oglasni format AdBreak, za katerega pravi, da je inovativen in tehnološko dovršen koncept za oglaševanje v digitalnih medijih.Novi…

Preberi več
shutterstock_149624684 (1)

Digitalno oglaševanje bo v ZDA v štirih letih dohitelo TV-oglaševanje

Vložki v TV-oglaševanje bodo v ZDA še vedno nekoliko rasli, bo pa TV izgubila svoj položaj kot medij številka 1 po vložkih v oglaševanje do leta 2018, saj ga…

Preberi več
shutterstock_111498866(7)

Digitalno oglaševanje v VB v strmem porastu

Po napovedih eMarketerja naj bi oglaševalci v VB do leta 2017 celotnemu digitalnemu oglaševanju namenili 10,8 milijarde evrov, njegov delež v oglaševalskem kolaču pa bo takrat predstavljal že več…

Preberi več
shutterstock_111498866(5)

Oglaševanje na več zaslonih hkrati postaja vse pomembnejše

S porastom uporabe pametnih telefonov in tablic ter časa, ki ga uporabniki namenijo medijem prek teh naprav, tudi oglaševalci več investirajo v oglaševalske akcije, ki se odvijajo na več…

Preberi več

Arhiv