shutterstock_111498866(7)

Digitalno oglaševanje v VB v strmem porastu

Po napovedih eMarketerja naj bi oglaševalci v VB do leta 2017 celotnemu digitalnemu oglaševanju namenili 10,8 milijarde evrov, njegov delež v oglaševalskem kolaču pa bo takrat predstavljal že več…

Preberi več
shutterstock_111498866(5)

Oglaševanje na več zaslonih hkrati postaja vse pomembnejše

S porastom uporabe pametnih telefonov in tablic ter časa, ki ga uporabniki namenijo medijem prek teh naprav, tudi oglaševalci več investirajo v oglaševalske akcije, ki se odvijajo na več…

Preberi več
Simon_Cetin_marketing_magazin

Oglaševanje v 2013 in napovedi za 2014: Simon Cetin v intervjuju za Marketing Magazin

Kot vsako leto so pri MM-u tudi letos pripravili pregled oglaševanja v letu 2013, hkrati pa oglaševalce, medije in agencije povprašali še o napovedih za leto 2014.Simon Cetin, partner…

Preberi več
shutterstock_133492442(5)

Za bančne in finančne blagovne znamke je spletna prisotnost bistvenega pomena

Pri IAB Europe ugotavljajo, da je polovica evropskih spletnih kupcev prepričana, da je internet pomemben kanal, ki jim pomaga pri odločitvi, kateri finančni produkt ali storitev kupiti. V raziskavo…

Preberi več
shutterstock_110629610(3)

Zakaj digitalu proizvajalci blaga široke potrošnje namenjajo vse več marketinških sredstev

Če so še obstajali kakršnikoli dvomi, da je digitalna doba za proizvajalce blaga široke potrošnje tu, jih je the Consumer Analyst Group of New York konferenca, ki se je…

Preberi več
IMG_0899

Kako spletno stran prilagoditi pametnim telefonom

Na Financah je danes objavljen članek na temo priprave spletnih strani, uporabe Facebooka v marketinške namene, prilagajanja spletnih strani mobilnim napravam … O teh stvareh so med drugim povprašali…

Preberi več
oreo

Mondelez International (Milka, Oreo …) načrtuje večje vložke v digitalno oglaševanje

Pri Mondelez Internationalu, proizvajalcu številnih znanih BZ, kot so Milka, Oreo, Barni, Jacobs, Tuc …, bodo v prihodnjih letih še več vlagali v digitalni marketing. Ugotovili so, da jim…

Preberi več
visa(1)

Pri Visi namenjajo vsaj tretjino marketinških sredstev digitalu

V pogovoru z Adweekom je vodja marketinga pri Visi, Kevin Burke, med drugim povedal, da na globalni ravni marketingu v digitalnih medijih namenjajo v povprečju od 30 do 40…

Preberi več
shutterstock_86305204(4)

Milenijci več brskajo in impulzivno nakupujejo prek spleta

V AOL-ovi raziskavi, opravljeni novembra lani, se je 60 odstotkov milenijcev (18 – 34 let), uporabnikov interneta, strinjalo ali močno strinjalo s trditvijo, da skoraj vsak dan gledajo izdelke,…

Preberi več
shutterstock_13481728 (2)(1)

Večzaslonskost ni omejena zgolj na TV in mobilno napravo

Deljena pozornost na več ekranov hkrati je med potrošniki že utečena praksa, najpogosteje naj bi pri tem šlo za mobilno napravo in TV. A IAB-jeva raziskava je pokazala, da…

Preberi več

Arhiv