NOVICE IZ SVETA
Na konferenci Interact, ki jo v Parizu organizira IAB Europe, so predstavili aktualne podatke, ki zadevajo spletno oglaševanje v Evropi. Vrednost spletnega oglaševanja se je lani v primerjavi z…
Nedavna globalna raziskava oglaševalske agencije McCann je pokazala, da se 84 odstotkov potrošnikov zaveda, da podjetja ciljajo oglase tako, da jim sledijo po spletnih straneh, ki jih obiskujejo. 71…
Ena tretjina oglaševalskih agencij danes 60 odstotkov svojega oglaševalskega proračuna porabi za programatični zakup oglasnega prostora na internetu. Številka, ki pa bo do leta 2015 narasla na polovico, pravi…
Peugeot Slovenija je v sodelovanju z iPROM-om za predstavitev avtomobila Peugeot 308 pripravil digitalno oglaševalsko akcijo, v okviru katere so ciljni uporabniki spletnih medijev neposredno preko interaktivne igre spoznavali…
Kolikor dolgo ljudje kupujejo oglase, so vedno ciljali svoje želene ciljne skupine. Seveda je lažje ciljati tistim, ki imajo izdelke ali storitve, ki so namenjeni široki publiki, kot je…
Mondelez International (lastnik BZ Oreo, Trident Gum in Sour Patch Kids) je pripravil novo, večplastno oglaševalsko akcijo kot odgovor na nogometno mrzlico pred svetovnim prvenstvom v Braziliji. Rdeča nit…
American Express je velik digitalni oglaševalec. Lani so samo prikaznemu oglaševanju namenili 128,5 milijona ameriških dolarjev, kar jih postavlja na deveto mesto med »prikaznimi« oglaševalci v ZDA.Sedaj pa razmišljajo…
Večina oglaševalcev pričakuje, da bodo do leta 2016 njihovi marketinški proračuni za digitalne medije višji kot tisti za tradicionalne kanale, je pokazala raziskava podjetja ThinkVine, ki so jo opravili…
Oglaševalci lahko z digitalnim oglaševanjem svoja oglaševalska sporočila večkrat posredujejo specifičnim občinstvom, a analitiki se sprašujejo, ali lahko zagotovi tudi širok doseg, ki ga omogoča TV. Andrew Lipsman iz…
Blagovne znamke iz kategorije blaga široke potrošnje vse več svojega oglaševalskega proračuna selijo v digitalni video, saj naj bi ta glede na eMarketerjevo poročilo omogočal boljšo interakcijo s potrošniki…