shutterstock_110629610-1

Trg spletnega oglaševanja v EU vreden rekordnih 27,3 milijarde evrov

Na konferenci Interact, ki jo v Parizu organizira IAB Europe, so predstavili aktualne podatke, ki zadevajo spletno oglaševanje v Evropi. Vrednost spletnega oglaševanja se je lani v primerjavi z…

Preberi več
shutterstock_135607457

84 odstotkov potrošnikov se zaveda spletnega sledenja

Nedavna globalna raziskava oglaševalske agencije McCann je pokazala, da se 84 odstotkov potrošnikov zaveda, da podjetja ciljajo oglase tako, da jim sledijo po spletnih straneh, ki jih obiskujejo. 71…

Preberi več
shutterstock_86492959

50 odstotkov oglaševalskih agencij načrtuje še več programatičnega zakupa do leta 2015

Ena tretjina oglaševalskih agencij danes 60 odstotkov svojega oglaševalskega proračuna porabi za programatični zakup oglasnega prostora na internetu. Številka, ki pa bo do leta 2015 narasla na polovico, pravi…

Preberi več
peugeot_308(4)

Uspešna akcija za Peugeot 308 Follow-up objavljena v Marketing magazinu

Peugeot Slovenija je v sodelovanju z iPROM-om za predstavitev avtomobila Peugeot 308 pripravil digitalno oglaševalsko akcijo, v okviru katere so ciljni uporabniki spletnih medijev neposredno preko interaktivne igre spoznavali…

Preberi več
7_oblik_ciljanja

7 oblik ciljanja, ki jih je dobro poznati

Kolikor dolgo ljudje kupujejo oglase, so vedno ciljali svoje želene ciljne skupine. Seveda je lažje ciljati tistim, ki imajo izdelke ali storitve, ki so namenjeni široki publiki, kot je…

Preberi več

Mondelez z oglaševalsko akcijo #PassestheLove ob prihajajočem nogometnem svetovnem prvenstvu

Mondelez International (lastnik BZ Oreo, Trident Gum in Sour Patch Kids) je pripravil novo, večplastno oglaševalsko akcijo kot odgovor na nogometno mrzlico pred svetovnim prvenstvom v Braziliji. Rdeča nit…

Preberi več
AmEx

American Express bo še več sredstev namenil programatičnemu zakupu

American Express je velik digitalni oglaševalec. Lani so samo prikaznemu oglaševanju namenili 128,5 milijona ameriških dolarjev, kar jih postavlja na deveto mesto med »prikaznimi« oglaševalci v ZDA.Sedaj pa razmišljajo…

Preberi več
shutterstock_109459550(4)

Vložki v digitalno oglaševanje bodo kmalu večji kot vložki v tradicionalno oglaševanje

Večina oglaševalcev pričakuje, da bodo do leta 2016 njihovi marketinški proračuni za digitalne medije višji kot tisti za tradicionalne kanale, je pokazala raziskava podjetja ThinkVine, ki so jo opravili…

Preberi več
shutterstock_13481728 (2)(2)

Digitalni oglasi resen tekmec TV-oglasom

Oglaševalci lahko z digitalnim oglaševanjem svoja oglaševalska sporočila večkrat posredujejo specifičnim občinstvom, a analitiki se sprašujejo, ali lahko zagotovi tudi širok doseg, ki ga omogoča TV. Andrew Lipsman iz…

Preberi več
shutterstock_115086481-2

Digitalni video omogoča CPG blagovnim znamkam boljšo interakcijo s potrošniki

Blagovne znamke iz kategorije blaga široke potrošnje vse več svojega oglaševalskega proračuna selijo v digitalni video, saj naj bi ta glede na eMarketerjevo poročilo omogočal boljšo interakcijo s potrošniki…

Preberi več

Arhiv