NOVICE IZ SVETA
Kolikor dolgo ljudje kupujejo oglase, so vedno ciljali svoje želene ciljne skupine. Seveda je lažje ciljati tistim, ki imajo izdelke ali storitve, ki so namenjeni široki publiki, kot je…
Mondelez International (lastnik BZ Oreo, Trident Gum in Sour Patch Kids) je pripravil novo, večplastno oglaševalsko akcijo kot odgovor na nogometno mrzlico pred svetovnim prvenstvom v Braziliji. Rdeča nit…
American Express je velik digitalni oglaševalec. Lani so samo prikaznemu oglaševanju namenili 128,5 milijona ameriških dolarjev, kar jih postavlja na deveto mesto med »prikaznimi« oglaševalci v ZDA.Sedaj pa razmišljajo…
Večina oglaševalcev pričakuje, da bodo do leta 2016 njihovi marketinški proračuni za digitalne medije višji kot tisti za tradicionalne kanale, je pokazala raziskava podjetja ThinkVine, ki so jo opravili…
Oglaševalci lahko z digitalnim oglaševanjem svoja oglaševalska sporočila večkrat posredujejo specifičnim občinstvom, a analitiki se sprašujejo, ali lahko zagotovi tudi širok doseg, ki ga omogoča TV. Andrew Lipsman iz…
Blagovne znamke iz kategorije blaga široke potrošnje vse več svojega oglaševalskega proračuna selijo v digitalni video, saj naj bi ta glede na eMarketerjevo poročilo omogočal boljšo interakcijo s potrošniki…
Po podatkih IAB-ja je digitalno oglaševanje lani prvič preseglo 40 milijard ameriških dolarjev in s tem prehitelo oglaševanje na »broadcast« televiziji. Iskalni marketing in prikazno oglaševanja ostajata na prvih…
iPROM-ova rešitev Safemetric, namenjena varni in zakonsko ustrezni uporabi spletne analitike, je odobrena tudi s strani informacijskega pooblaščenca.Safemetric podjetjem omogoča nemoteno spremljanje spletne analitike z zunanjimi ponudniki analitičnih rešitev…
Kategorija sladkih pijač je spet v porastu, zahvaljujoč milenijcem, ki si želijo tovrstnih pijač. Proizvajalec Mike’s Hard na povečano konkurenco odgovarja tako, da seli ves svoj oglaševalski proračun, ki…
Spletna medijska agencija iPROM je na slovenskem oglaševalskem trgu predstavila novost, oglasni format AdBreak, za katerega pravi, da je inovativen in tehnološko dovršen koncept za oglaševanje v digitalnih medijih.Novi…