Deli

Po podatkih IAB-ja in PwC-ja je internetno oglaševanje na vseh napravah v prvi četrtini letošnjega leta doseglo rekordnih 11,6 milijarde ameriških dolarjev, kar je 2 milijardi več kot v enakem obdobju lani. Po besedah Randalla Rothenberga, IAB-jevega predsednika, so digitalni zasloni postali pomemben del marketinškega miksa in te številke samo še krepijo to neizpodbitno dejstvo. Če je še obstajal kakršenkoli dvom, ali podjetja povečujejo svoje vložke v internetno oglaševanje, pa pri PwC-ju pravijo, da bodo vložki vanj kmalu prehiteli vložke v TV-oglaševanje.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv