Deli

5 pogostih napak, ki jih delajo oglaševalci pri zakupu oglasnega prostora in ki se jim je pametno izogibati, so: pomanjkanje jasno določene strategije (brez specifičnih in merljivih ciljev), nič denarja ni predvidenega za testiranje, vse se stavi na enega konja, rezanje oglaševalskih sredstev brez poglobljene analize in to, da se ne analizira frekvenca prikazovanja oglasov in se zato oglaševalske akcije zaključijo prehitro in ob nepravem trenutku.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv