Deli

Spletni portal Warc, podjetje za razvoj oglaševalske tehnologije AdTech in evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) so izvedli raziskavo o programatičnem oglaševanju v Evropi. V njej je sodelovalo več kot 600 oglaševalcev, medijskih zakupnikov, založnikov in oglaševalskih agencij. Rezultati raziskave so pokazali, da programatično oglaševanje v Evropi še ni doseglo svojih potencialov. 89 odstotkov vprašanih sicer meni, da bo imel programatični zakup pomembno vlogo v prihodnosti oglaševalske panoge, a le 42 odstotkov jih ima pripravljeno ustrezno programatično strategijo.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv