Deli

Peugeot Slovenija je v sodelovanju s spletnim medijskim zakupnikom iPROM-om pripravil digitalno oglaševalsko akcijo za predstavitev avtomobila Peugeot 308, v okviru katere so ciljni uporabniki spletnih medijev neposredno preko interaktivne igre spoznavali Peugeot i-Cockpit ter njegove prednosti.

Cilja oglaševalske akcije sta bila gradnja prepoznavnosti novega vozila in povabilo na testno vožnjo. Kot so sporočili iz podjetja iPROM, je bila z akcijo dosežena rekordna, 30-odstotna konverzija pri kontaktiranih posameznikih za testne vožnje (pri prejšnji akciji za model Peugeot 208 27,6-odstotna), kar kaže na pomembnost programatičnega zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijih, ki temelji na uporabi t. i. »big data« podatkov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv