Deli

Podjetja iz zabavne in medijske industrije bodo v prihodnje še več denarja namenila digitalnemu oglaševanju, saj vedo, da se navade občinstev spreminjajo in da morajo temu slediti. eMarketer v svoji raziskavi tako ugotavlja, da bodo ta podjetja skupaj internetu letos namenila 5,15 milijarde ameriških dolarjev, kar predstavlja 21,6-odstotni dvig glede na lani.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv