Deli

Budweiser kot glavni pokrovitelj FIFA svetovnega prvenstva daje velik poudarek digitalnemu oglaševanju. V namen promocije svetovnega nogometnega prvenstva v Braziliji so postavili posebno mikro stran, kjer se zbira vsa video vsebina in vsebina z družbenih omrežij, tam lahko uporabniki tudi glasujejo za najboljšega igralca posamezne tekme (»FIFA Man of the Match«). Na spletu imajo tudi dve spletni seriji, ki so ju ustvarili skupaj s Fox Sports in Vice.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv