Deli

Po podatkih IAB Europe in IHS so se vložki v digitalno oglaševanje lani v Evropi dvignili za 11,9 odstotka na 27,3 milijarde evrov. Mobilno oglaševanje je doseglo daleč največjo rast, saj je v primerjavi z letom 2012 zraslo za 128,5 odstotka. Vložki v video oglaševanje so se dvignili za 45,5 odstotka, prikazno oglaševanje pa je zraslo za 14,9 odstotka.

VB je na prvem mestu med zahodnoevropskimi državami po vložkih v digitalno oglaševanje, sledita Nemčija in Francija. Največja rast v primerjavi z leto 2012 pa je bila lani zabeležna v Rusiji in Turčiji.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv