NOVICE IZ SVETA
Tehnologije – od obogatene resničnosti do umetne inteligence – spreminjajo naša življenja in način poslovanja podjetij.
Z vabami za klike, ki se jih uporablja v digitalnih marketinških taktikah, je konec. Znaki za to so povsod, če veste, kje jih iskati.
Uveljavitev GDPR-ja v Združenem kraljestvu ni ovirala rasti programatičnega oglaševanja, kot je bilo pričakovano.
Instagram, Snapchat in TikTok krepijo svoje dejavnosti na področju nakupovanja znotraj aplikacij.
Tudi pri oglaševanju, temelječem na licitacijah v realnem času, je treba skladno z GDPR-jem pridobiti soglasje posameznikov.
Ključ za doseganje poslovnega uspeha leži v sposobnosti podjetja, da pridobi kakovostne in zanesljive podatke. Tisti, katerih kakovostni podatki niso prednostna naloga, tvegajo, da bodo zaostali za konkurenco.
Kontekstualno ciljanje se vrača. Skupaj s podatki o uporabnikih je to zmagovita kombinacija za oglaševalce.
Obogatena resničnost ni nov pojav, koncept je zadnjih pet let poznan kot »naslednja največja stvar v marketingu«.
Mobilne denarnice omogočajo bolj priročno plačevanje.
Ameriški oglaševalci bodo letos v programatično oglaševanje z digitalnimi prikaznimi oglasi vložili 57 milijard dolarjev. In več kot polovica teh naložb bo namenjena digitalnim prikaznim oglasom v družbenih medijih.