Deli

Lani so odrasli Britanci več časa namenili digitalnim medijem kot tradicionalnim, kar se je zgodilo prvič doslej.

Digitalnim medijem namenjenega več časa kot tradicionalnim - iPROM - Novice iz sveta

eMarketer ocenjuje, da so odrasli Britanci lani digitalnim medijem v povprečju namenili 5 ur in 16 minut dnevno, kar predstavlja 52,2 odstotka medijske potrošnje. V letu prej so digitalnim in tradicionalnim medijem namenili približno enako časa, in sicer 5 ur in 3 minute. Glede na to, da se potrošnja medijskih vsebin vse bolj preusmerja na digitalne platforme, je v prihodnjih letih pričakovati še večji razkorak. To bo imelo posledice tako za medijska podjetja kot oglaševalce, ki bodo morali skrbno razporejati svoje proračune. Tradicionalni mediji bodo ostali izjemno pomembni, a bodo za doseganje potrošnikov zahtevali kompleksnejše strategije, so prepričani pri eMarketerju.

Rast časa, namenjenega digitalnim medijem, se bo v prihodnjih letih stabilizirala. Spodbujalo jo bo podaljševanje časa, namenjenega pametnim telefonom in drugim napravam, vključno s povezano televizijo. Odrasli prebivalci Velike Britanije so v letu 2019 v povprečju svoj pametni telefon uporabljali 2 uri in 16 minut dnevno (v ta čas niso všteti govorni klici). Pametni telefoni bodo še naprej pridobivali vse večji delež časa, namenjenega uporabi vseh medijev. Do leta bo ta presegel 25 odstotkov.

Digitalni video vse pomembnejši

Rast količine časa, namenjenega digitalnim medijem, poganja tudi potrošnja videa. Lani so odrasli Britanci gledanju digitalnega videa namenili 1 uro in 25 minut dnevno, kar je 10,4 odstotka več kot v letu 2018. Mobilne naprave ostajajo vodilne za spremljanje digitalnega videa med odraslimi (36 minut v letu 2019, kar predstavlja 7,2-odstotno rast v primerjavi z 2018). Z 31 minutami jim tesno sledijo druge povezane naprave, vključno s pametno televizijo in z igralnimi konzolami. eMarketer ocenjuje, da se je uporaba teh naprav lani v primerjavi z letom prej povečala za 20,7 odstotka.

Čas uporabe tradicionalnih medijev se je med odraslimi v Veliki Britaniji lani zmanjšal za 4,2 odstotka in dosegel 4 ure in 50 minut. Do leta 2021 se bo ta številka spustila na 4 ure in 33 minut. Glavni razlog za ta upad je vse krajše spremljanje klasične televizije. Po eMarketerjevih ocenah naj bi se čas, namenjen gledanju televizije, v lanskem letu znižal za 5,9 odstotka, saj so potrošniki več časa namenili digitalnemu videu. Potrošniki so lani tradicionalni televiziji namenili 25,8 odstotka svoje celotne medijske potrošnje. Padec v uporabi so doživeli tudi drugi tradicionalni mediji: časopisi (3,7 % upad), revije (4,5 % upad) in radio (1,8 % upad).

Deli

Arhiv