Deli

Nekatere blagovne znamke so pri upravljanju (lastnih) podatkovnih baz zelo transparentne, druge manj, toda nedavne raziskave in strokovna mnenja nakazujejo, da so podatki previdno obravnavani, ne glede na to, kdo jih uporablja.

Podatki se zbirajo in obravnavajo čedalje bolj transparentno - iPROM - Novice iz sveta

Vidik blagovnih znamk

Nova zakonodaja o zasebnosti podatkov je prisilila založnike aplikacij in blagovne znamke, da jasno predstavijo, kateri lokacijski podatki se zbirajo in kako, toda mnogi so se že pred tem podali na pot večje transparentnosti. Brian Czarny, izvršni direktor marketinga pri podjetju Factual, pravi, da so urejeni in pregledni podatki hkrati pogoj za jasno komunikacijo z uporabniki. Po drugi strani pa Kelly McGee, direktorica digitalnega marketinga v verigi restavracij s sendviči Jersey Mike’s Sub, razmišlja o koristih, ki jih prinaša transparentna raba podatkov. Z novo aplikacijo so v podjetju pripravili dodatno pogovorno okno, v katerem so natančno pojasnili, zakaj zbirajo lokacijske podatke uporabnikov in kako to počnejo.

Uporabniški vidik

Univerza iz Južne Kalifornije je lani z raziskavo ugotovila, da bi le 18 odstotkov vprašanih zavrnilo deljenje lokacije. Več kot polovica ameriških uporabnikov pametnih telefonov pa bi dovolila zbiranje lokacijskih podatkov, če bi bila seznanjena s prednostmi in če bi vedela, s kakšnimi nameni se podatki zbirajo.

Za oglaševanje je transparentna raba podatkov dokaj zahtevna. Stan Coignard, soustanovitelj in ameriški izvršni direktor podjetja S4M, trdi, da se bodo uporabniki morali čim prej opredeliti glede zbiranja podatkov, saj bodo tako deležni bolj ali manj personaliziranih oglasov. Blagovne znamke bi v zameno za zbiranje in obdelavo podatkov lahko na primer ponujale brezplačne storitve. Ali bodo uporabniki odobravali takšno početje, pa ostaja odprto vprašanje.

Deli

Arhiv