Deli

V tekmi s konkurenco ne pozabite na standarde varnosti in zasebnosti.

Zasebnost in personalizacija podatkov o potrošnikih - iPROM - Novice iz sveta

Množična personalizacija je področje, kjer poteka boj trgovcev na drobno in blagovnih znamk za zmago. Pogosto pa se ob osredotočenosti na to pozabi na varnost in zasebnost osebnih podatkov. Nepravilna varnost in zasebnost pri personalizaciji lahko upočasni čas predstavitve novih aplikacij, ovira ponovno trženje in zbiranje podatkov o potrošnikih, kar lahko povzroči precej visoke kazni in prek negativnih izkušenj potrošnikov tudi materialno škodo ugledu blagovne znamke. Pravilno izvedena personalizacija pa postavlja varnost in zasebnost v središče delovanja podjetij, vpliva na izboljšanje zadovoljstva strank ter bistveno zmanjša verjetnost kazni.

Pri preobrazbi upravljanja s podatki so ključni ukrepi za izboljšanje varnosti in zasebnosti. Mednje sodi vzpostavitev evidence tveganj za digitalno lastnino. Razumevanje, kako je lastnina, kot so informacijski sistemi in druge dobrine, povezana in kako jo je mogoče ogroziti, pojasnjuje, kako lahko odprava tveganj poveča vrednost podjetij.

Podrobnosti glede programov za varnost podatkov in zasebnost se lahko razlikujejo glede na podjetje, panogo ali lokalno zakonodajo. Nekatere najboljše prakse pa se pojavijo, ko se podjetja osredotočijo na zasebnost in varnost podatkov. Med vodilnimi politikami zasebnosti sta tokenizacija in sanitizacija podatkov, preden se jih uporabi pri ponovnem trženju.

Ključen je načrt za odzivanje na incidente

V primeru kršitve varnosti podatkov in zasebnosti je priporočljivo imeti pripravljen načrt za odzivanje na incidente, pri čemer naj gre za žive dokumente, oblikovane prek ponavljajočega se procesa simulacije s testiranjem in z učenjem. To pomaga hitreje sprejemati boljše odločitve glede upravljanja digitalne lastnine. Podjetja naj vgradijo politike varnosti in zasebnosti tudi v svojo analitiko in v razvoj aplikacij.

Glede na to, da se več kot 80 odstotkov incidentov v kibernetski varnosti v podjetjih začne s človeškim klikom na zlonamerno programsko opremo, je redno usposabljanje zaposlenih ključno za zmanjšanje tveganj personalizacije. Marketinške ekipe se morajo denimo naučiti najboljših praks ponovnega trženja, kot je razčlenitev podatkov za odpravo določljivosti oseb ob hkratni ohranitvi poslovne vrednosti.

Personalizacija varnosti in zasebnosti

Tveganje podjetij glede zbiranja, hrambe in uporabe podatkov o potrošnikih pri personalizaciji ponudb raste, prav tako rastejo negativne posledice za poslovanje tistih podjetij, ki tega ne izvajajo pravilno. Priložnost glede množične personalizacije za blagovne znamke in trgovce na drobno nikoli ni bila bolj kritična. Hkrati pa je težko najti ravnovesje med potrebo po ustvarjanju pozitivne potrošniške izkušnje in se hkrati izogniti zakonskim, finančnim in operativnim tveganjem ter tveganjem izgube ugleda.

Deli

Arhiv