Največje svetovne blagovne znamke govorijo o pomenu identitete in izvajajo marketinške kampanje, ki temeljijo na ljudeh.
Letošnje leto bo zaznamovala osredotočenost v identiteto, temelječo na ljudeh. Oglaševalci skušajo razumeti, kaj to pomeni zanje in kako naj pojem identitete vključijo v svoje poslovne strategije.
Z vse večjo vlogo piškotkov tretjih oseb, ki povečujejo potrebo po identifikatorjih, temelječih na napravah, bodo založniki vse težje monetizirali svoj oglasni inventar. Priča bomo razvoju številnih rešitev, ki bodo založnikom in lastnikom medijev omogočile izkoristiti njihove lastne podatke in ponudile blagovnim znamkam možnosti ciljanja – tudi v inventarjih brez piškotkov.
Ključno bo zbiranje podatkov, da bodo lahko založniki pridobili nazaj sredstva, ki se zdaj stekajo h Googlu in k Facebooku. Sodelovanje in odprt sistem sta bistvena za pridobitev sredstev, kot jih imajo velika podjetja. Netflix in Amazon Prime sta razkrila, da bosta začela zvestim strankam ponujati premijske pakete, s katerimi bosta zagotavljala boljšo kakovost storitev, monetiziranih prek bolj trajnostnih poslovnih modelov.
Privolitev ključen element poslovnih modelov
Ker strogi predpisi glede zasebnosti podatkov in GDPR predstavljajo velik pritisk na poslovne modele založnikov, je pomembno, da imajo ti privolitev za ključen del svojih poslovnih modelov. Potrošniki imajo pravico do nadzora nad svojimi podatki in se morajo zavedati, kako njihove podatke uporabljajo tretje osebe. Kljub vse večjim pritiskom bo delovala kot katalizator nadaljnjega razvoja industrije, saj se strategije usmerjajo k privoljenemu sodelovanju med potrošniki in oglaševalci.
Marketing, temelječ na ljudeh, zahteva transparentno rešitev s poudarkom na zasebnosti in preverjanju uporabnikov. Leto in pol po uveljavitvi še vedno vlada velika nevednost glede uredbe GDPR, saj približno polovica malih podjetij še vedno ni skladna z njo. V letošnjem letu se bo nadaljeval pritisk k neposrednim, zaupanja vrednim odnosom z občinstvi, obenem pa si bodo podjetja prizadevala za skladnost na področju zasebnosti in nadaljevala z zagotavljanjem brezplačnih vsebin, ki jih potrošniki pričakujejo.
Za vsa podjetja bo ključno zagotavljanje preglednosti, obveščenosti in izbire posameznikom, kar se tiče njihovih podatkov. Da bodo posameznikom ponudila možnost izbire, bo podjetjem omogočilo vzpostavitev bolj pomembnega odnosa in dialoga s svojimi bralci, ki bo temeljil na zaupanju.