internet_realnost

Internet in realnost – kje se srečata?

Lucie Pokorna

Veliko podjetij v Sloveniji (in tudi globalno) obravnava internet kot zadevo, ki je popolnoma ločena od ostalih kanalov prodaje in oglaševanja. Vse raziskave zadnjih treh let pa dokazujejo, da…

Preberi več
shutterstock_61677337

Kako meriti učinkovitost prikaznega oglaševanja

Nina Bilban

Katera metrija uspešnosti vam najprej pade na misel, ko slišite za spletno oglaševanje? Za večino so to kliki. Kampanja je torej uspešna, če dosežemo določeno število klikov in obratno.

Kdo…

Preberi več
spletniuporabnik1

Inovatorstvo iPROM-a na področju razvoja programske opreme za zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih

Anja Molan

iPROM je pred enajstimi leti v spletno medijsko načrtovanje in poročanje o rezultatih vpeljal standard, s katerim je naročnikom ponudil relevantnejšo metrijo za evaluacijo učinkovitosti spletnega oglaševanja.
iPROM Central AdTimer…

Preberi več
Pogum-2-del-strah_RokHrastnik

Pogum, 2. del: Strah

Rok Hrastnik

Marketinški pogum ima tudi drugo plat medalje. Poganja ga namreč strah. Strah, da se bo rast zaustavila. Strah, da smo že dosegli svoj prodajni plafon. Strah, da …

Preberi več
Kdo_je_največji_car-RokHrastnik

Kdo je največji car v tej marketinški deželi?

Rok Hrastnik

Večina bo vzkliknila kreativni direktor …

… in povsem prezrla tiste prave marketinške heroje, analitike.

Priznam, s kreativnostjo je hudič. Vsekakor jo v marketingu potrebujemo. In kot tržniki jo ali imamo…

Preberi več
Pogum-RokHrastnik

Pogum, 1.del

Rok Hrastnik

Tržniki pri svojih odločitvah običajno navigiramo med 3 možnostmi:

Ne naredimo nič in upamo na boljše čase.
Optimiziramo stroške in upamo na dolgoročno preživetje.
Na trg plasiramo novo kreativno idejo, ki bo…

Preberi več
Jakost_prva_nova_komponenta_RokHrastnik

Jakost: Prva nova komponenta novega pristopa k spletnemu medijskemu načrtovanju

Rok Hrastnik

Če želimo resno spremeniti spletno medijsko načrovanje na boljše, in v prid naročnikom ter v izogib izigravanja naročnikov s čudovito napihnjenimi številkami, je prvi korak uvedba jakosti oglasnega formata…

Preberi več
Je-čas-za-resne-spremembe-RokHrastnik

Je čas za resne spremembe pri spletnem medijskem načrtovanju?

Rok Hrastnik

Spletne konverzije, neposredna spletna prodaja ali celo zgolj cilj maksimiranja klikov so iz stališča spletnega medijskega načrtovanja vsi relativno enostavni oz. vsaj enostavno primerljivi operativni cilji.

Kaj pa znamčenje, kjer…

Preberi več
Je-Tito-res-prodal_BoštjanVirc

Je Tito res prodal Američanom jugoslovanski vesoljski program?

Boštjan Virc

Pred dobrim letom sva z režiserjem Žigom Vircem lansirala preliminarni video na YouTube. Link sva objavila na zasebnih facebook profilih sredi noči. Zjutraj je imel video nekaj sto ogledov,…

Preberi več
Simon Cetin v pogovoru za Marketing magazin - iPROM - Mnenja Strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu

Simon Cetin

»Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu«, je bila osrednja misel Simona Cetina v pogovoru za revijo Marketing magazin.Na spodnji povezavi objavljamo celoten…

Preberi več

Avtorji

Arhiv