iPROM prejel zlatega semplerja za najboljšo uporabo podatkov - iPROM Novica

iPROM prejel zlatega semplerja za najboljšo uporabo podatkov

iPROM je v sodelovanju z naročnikom Atlantic Grupa in raziskovalno hišo Valicon na konferenci SEMPL prejel zlatega semplerja v kategoriji za najboljšo uporabo podatkov za projekt Argeta zelenjavni namazi – prediktivno digitalno oglaševanje.

Preberi več
Simon Struna o manipulacijah oglaševalskih tehnoloških platform - iPROM - Novice

Simon Struna o manipulacijah oglaševalskih tehnoloških platform

Simon Struna, specialist za programatični ekosistem v iPROMu, se je z Marketing Magazinom pogovarjal o manipulacijah oglaševalskih tehnoloških platform. V prispevku opozarja na pomen dolgoročnih ciljev v podjetju, varnosti blagovne znamke in spoštovanja zasebnosti uporabnikov.

Preberi več
Jesenska iPROM Akademija v znamenju praktičnih nasvetov za učinkovito oglaševanje - iPROM Novice

Jesenska iPROM Akademija v znamenju praktičnih nasvetov za učinkovito oglaševanje

V petek, 18. oktobra, se je zaključila še ena uspešna iPROM Akademija, kjer so praktične nasvete za učinkovito digitalno oglaševanje v različnih panogah z udeleženci delili Leon Brenčič, Miloš Suša, Anže Hribar, Miha Rejc in Igor Mali, vsi iz digitalne agencije iPROM.

Preberi več
Nove izkušnje odpirajo obzorja in premikajo meje v glavah - iPROM - Novice

Nove izkušnje odpirajo obzorja in premikajo meje v glavah

Simon Cetin se je o motiviranju in zagotavljanju zadovoljstva zaposlenih v podjetju iPROM pogovarjal z Marketing Magazinom. V prispevku je pojasnil, zakaj so za spodbujanje kreativnosti pomembne nove izkušnje, ki odpirajo obzorja in premikajo meje v glavah.

Preberi več
iPROM prejel nagrado za najbolj učinkovit digitalni projekt leta - iPROM - Novice

iPROM prejel nagrado za najbolj učinkovit digitalni projekt leta

iPROM je v sodelovanju z naročnikom Atlantic Grupa in raziskovalno hišo Valicon na festivalu WEBSI Spletni prvaki 2019 prejel nagrado za najbolj učinkovit digitalni projekt 2019 (»Use of data«) za projekt Argeta zelenjavni namazi – prediktivno digitalno oglaševanje.

Preberi več
Investicije v digitalno oglaševanje bodo v letu 2019 presegle 60 milijonov evrov - iPROM - Novice

Investicije v digitalno oglaševanje bodo v letu 2019 presegle 60 milijonov evrov

Izsledki IAB-jeve raziskave AdEx za Slovenijo 2018 so pokazali, da so investicije v digitalno oglaševanje v preteklem letu zrasle za 16 odstotkov in dosegle 54,7 milijona evrov. Glede na raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja iPROMa in Valicona pa bodo investicije v letošnjem letu presegle 60 milijonov evrov. V zadnjih petih letih so se investicije v oglaševanje v digitalnih medijih povečale za skoraj 200 odstotkov, kaže raziskava AdEx.

Preberi več
Na iPROMu iščemo orogramerja (m/ž) - iPROM - Novice

Iščemo full-stack programerja (m/ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi povečanega obsega dela širimo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo full-stack programerja (m/ž).

Preberi več
iPROM razpis JavaScript iPROM-Novice

KREPIMO RAZVOJNO EKIPO: Iščemo dva JavaScript razvijalca (m/ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi hitre rasti tako doma kot v regiji krepimo svojo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo dva (2) JavaScript razvijalca.

Preberi več
Simon Cetin za B365: Operacije za Inovativnejše veščine trženja – Intervjuji uspešnih podjetnikov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za B365: Operacije za Inovativnejše veščine trženja – Intervjuji uspešnih podjetnikov

Simon Cetin, partner v spletni medijski agenciji iPROM, se že skoraj 20 let ukvarja z digitalnim in spletnim oglaševanjem. In to zelo uspešno.

Preberi več
iPROM Akademija - marec 2019 - Skupna

iPROM Akademija požela odlične odzive: Podatki kot gorivo uspešnega trženja danes in jutri

V petek, 29. marca, se je zaključila še ena uspešna iPROM Akademija, ki je tokrat pod drobnogled vzela pomen podatkov za večjo učinkovitost digitalnega komuniciranja v luči nove zakonodaje.

Preberi več