Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih - iPROM Novice

Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih

Vodi ga radovednost, želja pogledati nekam, kamor ne gleda vsak. Pred natanko 20 leti je skupaj s prijateljem ustanovil iPROM, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Ko se je Simon Cetin leta 1999 odločil, da se bo posvetil digitalnemu oglaševanju, je to veljalo za pionirsko delo z redkimi privrženci in še redkejšimi vlagatelji. Danes je zgodba povsem drugačna.

Preberi več
Tomaž Tomšič - iPROM - Novice

Ne pozabimo: Algoritme pišemo ljudje

Umetna inteligenca (AI) postaja vedno bolj priljubljena krilatica, tudi v marketingu. Razlogov za to je več. Eden od njih je tudi reševanje nemalo izzivov digitalnega oglaševanja, o čemer se je Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, pogovarjal z Marketing Magazinom.

Preberi več
Simon Cetin v pogovoru za Dnevnik: Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih - iPROM - Mnenja Strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Dnevnik: Najsrečnejši človek bi bil, če bi vsi moji sodelavci delali na rajskih otokih

Vodi ga radovednost, želja pogledati nekam, kamor ne gleda vsak. Pred natanko 20 leti je skupaj s prijateljem ustanovil iPROM, visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Ko se je Simon Cetin leta 1999 odločil, da se bo posvetil digitalnemu oglaševanju, je to veljalo za pionirsko delo z redkimi privrženci in še redkejšimi vlagatelji. Danes je zgodba povsem drugačna.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja - iPROM - Novice

Raziskava iPROMa in Valicona: ODNOS SLOVENSKIH PODJETIJ DO DIGITALNEGA OGLAŠEVANJA

V sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon pripravljamo raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja, s katero želimo preveriti, koliko bodo podjetja namenila za oglaševanje v digitalnih medijih v letu 2019 ter kaj so ključni dejavniki pri izboru kanalov in snovanju digitalnih oglaševalskih strategij.

Preberi več
Zaposlimo sodelavca za razvoj novih poslov (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo »New business development managerja« (m/ž)

Pridruži se iPROMu in soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja!

Preberi več
Na iPROMu iščemo digitalnega analitika/svetovalca (m/ž) - iPROM - Novice

Na iPROMu iščemo digitalnega analitika/svetovalca (m/ž)

K sodelovanju vabimo izkušenega digitalnega analitika/svetovalca (m/ž) z odličnim razumevanjem digitalnega marketinškega okolja in digitalnih orodij ter izvrstnim znanjem obdelave podatkov v večkanalnem okolju z namenom ustvarjanja poslovnih priložnosti za naročnike iz različnih dejavnosti.

Preberi več
Na iPROMu iščemo mlajšega sodelavca (m/ž) v oddelku korporativnega komuniciranja - iPROM - Novice

Na iPROMu iščemo sodelavca (m/ž) v oddelku korporativnega komuniciranja

iPROM širi ekipo in v oddelek korporativnega komuniciranja vabi strokovnega sodelavca (m/ž).

Preberi več
TNW 2018: Tehnološke spremembe in inovacije, ki preobražajo svet - iPROM - Novice - Splošna

TNW 2018: Tehnološke spremembe in inovacije, ki preobražajo svet

Konferenca The Next Web (TNW) že ducat let izpostavlja ekosistem tehnologij, ki so gonilo poslovnih inovacij. Letos jo je obiskalo 15.000 udeležencev, med njimi tudi iPROMova ekipa.

Preberi več
Razpis za delovno mesto: Programer (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Programer (M/Ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi hitre rasti in širitve v regiji Adriatik krepimo svojo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo programerja (m/ž).

Preberi več
Povabilo k sodelovanju: iPROM in Valicon ponovno izvajata raziskavo o medijski potrošnji - iPROM - Novice

Povabilo k sodelovanju: iPROM in Valicon ponovno izvajata raziskavo o medijski potrošnji

iPROM in Valicon ponovno izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji. Namen raziskave je ponuditi natančnejši vpogled v medijske navade slovenskih potrošnikov.

Preberi več