Deli

V petek, 18. oktobra, se je zaključila še ena uspešna iPROM Akademija, kjer so praktične nasvete za učinkovito digitalno oglaševanje v različnih panogah z udeleženci delili Leon Brenčič, Miloš Suša, Anže Hribar, Miha Rejc in Igor Mali, vsi iz digitalne agencije iPROM.

Jesenska iPROM Akademija v znamenju praktičnih nasvetov za učinkovito oglaševanje - iPROM Novice

Jesenska iPROM Akademija je tokrat potekala v luči trendov, ki bodo zaznamovali digitalno medijsko krajino v letu 2020.

Akademijo je s predavanjem o trendih digitalnega oglaševanja začel Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, nadaljevala sta Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, in Anže Hribar, vodja oddelka za iskalni marketing v iPROMu, ki sta predstavila prihodnost turistične panoge in aplikacije trendov za oglaševanje. Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu, je govoril o potrošniški elektroniki in o tem, katere tehnologije spodbujajo vključenost vsepovezanega potrošnika. Igor Mali, operativni direktor v iPROMu, pa je zaključil s predavanjem z naslovom »Sta vaša prodaja in marketing pripravljena na leto 2020?«.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Marketing Magazin november 2019 (št. 461). Več o dogodku si preberite na tej povezavi.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.