Deli

Simon Struna, specialist za programatični ekosistem v iPROMu, se je z Marketing Magazinom pogovarjal o manipulacijah oglaševalskih tehnoloških platform. V prispevku opozarja na pomen dolgoročnih ciljev v podjetju, varnosti blagovne znamke in spoštovanja zasebnosti uporabnikov.

Simon Struna o manipulacijah oglaševalskih tehnoloških platform - iPROM - Novice

Simon Struna, specialist za programatični ekosistem v iPROMu, je v pogovoru z Marketing Magazinom povedal, da sta lov za hitrimi in takojšnjimi zaslužki s strani založnikov ter težnja po čim cenejših in takojšnjih konverzijah s strani oglaševalca na dolgi rok za samo podjetje lahko škodljiva oz. celo usodna. V prispevku je poudaril tudi, da sta neodvisnost in transparentnost med poglavitnimi prednostmi, ki jih lahko zagotovijo podjetja.

»V iPROMu razvijamo tehnologijo za digitalno oglaševanje, s katero zagotavljamo najvišje etične standarde varovanja zasebnosti uporabnikov. Skrbimo za zaščito blagovne znamke naročnika, tako z vidika podatkov kot tudi z vidika ugleda. Svojim naročnikom ne zagotavljamo le največ za njihov denar z vidika učinkovitosti, temveč jim pomagamo tudi krmariti v okolju, polnem pasti, in pri tem, da uspešno gradijo svoje dolgoročne strategije nastopa v digitalnih medijih,« je povedal Simon Struna.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Marketing Magazin november 2019 (št. 461). Pogovor s Simonom si lahko preberete na tej povezavi.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.