Deli

iPROM v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon ponovno pripravlja raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Namen raziskave je ugotoviti, kolikšne bodo investicije podjetij za oglaševanje v digitalnih medijih v letu 2020, kateri bodo prednostni kanali digitalnega oglaševanja in kako podjetja dojemajo vložke v marketinško tehnologijo ter oglaševalsko infrastrukturo.

Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos do digitalnega oglaševanja slovenskih podjetij - iPROM Novice

iPROM in Valicon izvajata raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja na slovenskem trgu v letu 2020. Z raziskavo želita ugotoviti, kakšni trendi bodo v prihajajočem letu oblikovali digitalni medijski ekosistem: ključni razlogi za izvajanje digitalnega oglaševanja znotraj vašega podjetja, kolikšne naložbe v posamezne digitalne kanale načrtujete v letu 2020, vlaganja v marketinško tehnologijo, oglaševalsko infrastrukturo in razvoj digitalnih kompetenc.

Vabijo vas k sodelovanju v raziskavi in k izpolnitvi kratke anonimne ankete na povezavi.
Vsem zainteresiranim bodo ob zaključku raziskave poslali tudi izsledke raziskave. Na izsledke se naročite z vpisom el. naslova ob zaključku anketnega vprašalnika.

Sodelujte in pomagajte pri razvoju digitalnega medijskega ekosistema v Sloveniji!

iPROM in Valicon

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.