Deli

iPROM je v sodelovanju z naročnikom Atlantic Grupa in raziskovalno hišo Valicon na konferenci SEMPL prejel zlatega semplerja v kategoriji za najboljšo uporabo podatkov za projekt Argeta zelenjavni namazi – prediktivno digitalno oglaševanje.

iPROM prejel zlatega semplerja za najboljšo uporabo podatkov - iPROM Novica

Na 21. SEMPL-u, konferenci, ki vsako leto gosti najnovejše medijske trende in prelomne inovacije, je iPROM v sodelovanju z Atlantic Grupo in Valiconom prejel zlatega semplerja za najboljšo uporabo podatkov.

iPROM je v sklopu oglaševalske kampanje za Argetine zelenjavne namaze »Odkrij, kako jih imaš ti najraje« pripravil strategijo oglaševanja v digitalnih medijih, v kateri je za učinkovitejše ciljanje uporabil prediktivno oglaševanje, ki je prineslo kar za 5-krat boljše prodajne rezultate kot v obdobju pred začetkom akcije v digitalnih medijih. Rezultati kampanje so prinesli tudi nadpovprečno visok indeks priklica znotraj ciljne skupine. Pri običajnih kampanjah je priklic uspešen, kadar je indeks višji od 150, pri nagrajeni kampanji pa je indeks znašal kar 300.

iPROM je tako s prediktivnim modeliranjem na osnovi vedenjskih vzorcev in sprotnim pridobivanjem podatkov o ključnih parametrih uspešnosti kampanje v realnem času naročniku zagotovil najbolj optimalen izkoristek vloženih sredstev. Argetina kampanja, v kateri je iPROM izvajal prediktivno digitalno oglaševanje, je prejela tudi zlato nagrado Effie Slovenija 2018 v kategoriji potrošni izdelki – hrana, iPROM pa je za isto kampanjo prejel tudi nagrado WEBSI 2019 za najučinkovitejši digitalni projekt leta 2019 (uporaba podatkov).

Deli