Boj_proizvajalcev_FMCG_se_seli_na_internet-NinaBilban

Boj proizvajalcev blaga široke potrošnje (»FMCG«) se seli v digitalne medije

Nina Bilban

Blagovne znamke iz skupine »blago široke potrošnje« vlagajo več in več sredstev v digitalno oglaševanje. Kraftov direktor je povedal: »Digitalna marketinška skupina v našem podjetju je v letu 2013…

Preberi več
shutterstock_121959148-1

Trendi v digitalnem oglaševanju v letu 2014 in naprej

Nina Bilban

Poglejmo si, kaj (tuji) strokovnjaki napovedujejo digitalnemu oglaševanju v tem in naslednjih letih, kateri trendi bodo po njihovem mnenju letos krojili njegovo podobo: rast, rast, rast!

Preberi več
shutterstock_169108712

Dobre vs. slabe spletne agencije: kako jih prepoznamo?

Lucie Pokorna

Ste se odločili razviti spletni posel ali pričeti oglaševati na internetu? Odlično, saj moč interneta nenehno raste. Številna podjetja pa hitro ugotovijo, da se v ogromni količini možnosti in…

Preberi več
Internet-in-TV

Internet in televizija – sinergija?

Lucie Pokorna

TV-oglaševanje je klasika, ki ga uporabljajo vsa večja slovenska podjetja. Hkrati pa večina pozablja na sinergijo, ki jo lahko izkoriščamo ob razširitvi TV-oglaševalske akcije na internet. Zadnje raziskave kažejo,…

Preberi več
internet_realnost

Internet in realnost – kje se srečata?

Lucie Pokorna

Veliko podjetij v Sloveniji (in tudi globalno) obravnava internet kot zadevo, ki je popolnoma ločena od ostalih kanalov prodaje in oglaševanja. Vse raziskave zadnjih treh let pa dokazujejo, da…

Preberi več
Pogum-2-del-strah_RokHrastnik

Pogum, 2. del: Strah

Rok Hrastnik

Marketinški pogum ima tudi drugo plat medalje. Poganja ga namreč strah. Strah, da se bo rast zaustavila. Strah, da smo že dosegli svoj prodajni plafon. Strah, da …

Preberi več
Kdo_je_največji_car-RokHrastnik

Kdo je največji car v tej marketinški deželi?

Rok Hrastnik

Večina bo vzkliknila kreativni direktor …

… in povsem prezrla tiste prave marketinške heroje, analitike.

Priznam, s kreativnostjo je hudič. Vsekakor jo v marketingu potrebujemo. In kot tržniki jo ali imamo…

Preberi več
Pogum-RokHrastnik

Pogum, 1.del

Rok Hrastnik

Tržniki pri svojih odločitvah običajno navigiramo med 3 možnostmi:

Ne naredimo nič in upamo na boljše čase.
Optimiziramo stroške in upamo na dolgoročno preživetje.
Na trg plasiramo novo kreativno idejo, ki bo…

Preberi več
medijska_potrošnja__in_proračuni-NinaBilban

Medijska potrošnja se spreminja. Se temu prilagajajo tudi vaši oglaševalski proračuni?

Nina Bilban

Jesen je čas, ko razmišljamo tudi o tem, kako bomo v prihajajočem letu razporedili sredstva, ki jih imamo na voljo za oglaševanje. Zaradi zaostrenih gospodarskih razmer bo oglaševalski proračun…

Preberi več
The_truth_is_out_there-MatjažRobinšak

“The truth is out there!”

Matjaž Robinšak

Zelo zgodaj zjutraj je. Pijem kavico in iščem inspiracijo za teh nekaj besed. Moja naloga je pripeljat trženjske raziskave v vaše priprave strategij. Ko rečem raziskave, vas zagotovo večina…

Preberi več

Avtorji