Mobilni_boom-LuciePokorna1

Mobilni »boom« in nakupovanje: Kako (ne) izgubljati kar 38 % potencialnih strank – 1. del

Lucie Pokorna

Po Googlovi raziskavi iz aprila 2013 uporablja 79 % lastnikov pametnih telefonov svoje telefone kot pomoč pri nakupovanju. Od tega jih kar 84 % telefone uporablja tudi pri nakupovanju…

Preberi več
Simon Cetin za SEMPL: Kaj je programatični zakup oglasnega prostora? Razlaga za začetnike -iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za SEMPL: Kaj je programatični zakup oglasnega prostora? Razlaga za začetnike.

Simon Cetin

Gotovo ste že slišali za programatični zakup oglasnega prostora, veste, da obstaja, da postaja vse pomembnejši in da za svoje delovanje uporablja računalnike in programe. Tisti, ki se nanj spoznajo, veliko govorijo o njem. Prepričani ste, da gotovo vključuje robote, in upate, da ne postane pomemben trend, še preden greste v pokoj. 

Preberi več
Boj_proizvajalcev_FMCG_se_seli_na_internet-NinaBilban

Boj proizvajalcev blaga široke potrošnje (»FMCG«) se seli v digitalne medije

Nina Bilban

Blagovne znamke iz skupine »blago široke potrošnje« vlagajo več in več sredstev v digitalno oglaševanje. Kraftov direktor je povedal: »Digitalna marketinška skupina v našem podjetju je v letu 2013…

Preberi več
shutterstock_121959148-1

Trendi v digitalnem oglaševanju v letu 2014 in naprej

Nina Bilban

Poglejmo si, kaj (tuji) strokovnjaki napovedujejo digitalnemu oglaševanju v tem in naslednjih letih, kateri trendi bodo po njihovem mnenju letos krojili njegovo podobo: rast, rast, rast!

Preberi več
shutterstock_169108712

Dobre vs. slabe spletne agencije: kako jih prepoznamo?

Lucie Pokorna

Ste se odločili razviti spletni posel ali pričeti oglaševati na internetu? Odlično, saj moč interneta nenehno raste. Številna podjetja pa hitro ugotovijo, da se v ogromni količini možnosti in…

Preberi več
Internet-in-TV

Internet in televizija – sinergija?

Lucie Pokorna

TV-oglaševanje je klasika, ki ga uporabljajo vsa večja slovenska podjetja. Hkrati pa večina pozablja na sinergijo, ki jo lahko izkoriščamo ob razširitvi TV-oglaševalske akcije na internet. Zadnje raziskave kažejo,…

Preberi več
internet_realnost

Internet in realnost – kje se srečata?

Lucie Pokorna

Veliko podjetij v Sloveniji (in tudi globalno) obravnava internet kot zadevo, ki je popolnoma ločena od ostalih kanalov prodaje in oglaševanja. Vse raziskave zadnjih treh let pa dokazujejo, da…

Preberi več
Pogum-2-del-strah_RokHrastnik

Pogum, 2. del: Strah

Rok Hrastnik

Marketinški pogum ima tudi drugo plat medalje. Poganja ga namreč strah. Strah, da se bo rast zaustavila. Strah, da smo že dosegli svoj prodajni plafon. Strah, da …

Preberi več
Kdo_je_največji_car-RokHrastnik

Kdo je največji car v tej marketinški deželi?

Rok Hrastnik

Večina bo vzkliknila kreativni direktor …

… in povsem prezrla tiste prave marketinške heroje, analitike.

Priznam, s kreativnostjo je hudič. Vsekakor jo v marketingu potrebujemo. In kot tržniki jo ali imamo…

Preberi več
Pogum-RokHrastnik

Pogum, 1.del

Rok Hrastnik

Tržniki pri svojih odločitvah običajno navigiramo med 3 možnostmi:

Ne naredimo nič in upamo na boljše čase.
Optimiziramo stroške in upamo na dolgoročno preživetje.
Na trg plasiramo novo kreativno idejo, ki bo…

Preberi več

Avtorji