O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije - iPROM Mnenja strokovnjakov Miha Rejc

O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije

Miha Rejc

Osebam, ki postanejo satelitski komunikacijski kanali blagovne znamke, izdelka ali storitve, rečemo ambasadorji oz. vplivneži. Tovrsten marketinški pristop je ponovno aktualiziran, četudi s koreninami sega že v 40. leta prejšnjega stoletja. O vključevanju vplivnežev v marketinške strategije piše Miha Rejc, vodja oddelka za družbene medije v iPROM-u.

Preberi več
Ne zamudite vzpona mobilnega oglaševanja

Ne zamudite vzpona mobilnega oglaševanja!

Anže Hribar

Kljub občutni porasti mobilnega oglaševanja je med oglaševalci še vedno moč zaslediti zadržek do naložb v ta segment. Kaj pa so – poleg samih številk – ostale prednosti mobilnega oglaševanja?

Preberi več
Mobile-world-congress-2017-in-prihodnost-digitalnega-oglasevanja-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Tomaz-Tomsic

Mobile World Congress 2017 in prihodnost digitalnega oglaševanja

Tomaž Tomšič

Sejem Mobile World Congress (MWC) je v preteklosti razveseljeval predvsem telekomunikacijske operaterje in izdelovalce mobilnih telefonov, danes pa je mobilnost dosegla prav vse in vsakogar, zato ga redno spremljajmo tudi razvojniki, tržniki in oglaševalci, saj nam poda praktičen vpogled, s čim se bomo ukvarjali v prihodnjih letih.

Preberi več
Digital govori jezik 0 1. Kaj pa vaša strategija? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Digital govori jezik 0 1. Kaj pa vaša strategija?

Igor Mali

Digitalni kanal raste in si kot enakovreden, če ne celo ultimativni medij, utira pot v celostne trženjske strategije. Na tej poti se slovenska podjetja srečujejo z nekaj ovirami, ki jim onemogočajo hitrejši razvoj v smeri globalnih trendov.

Preberi več
V 2017 internet ni trend, temveč norma - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

V 2017 internet ni trend, temveč norma

Andrej Ivanec

Smo v času, ki kar kliče po hitrih spremembah, učenju in odgovornosti do uporabnikov, ki za svojo zvestobo pričakujejo neposredne in navdihujoče kampanje, predvsem pa dodano vrednost.

Preberi več
Adijo-2016-zivijo-2017–Kaj-bo-zaznamovalo-druzbene-medije-letos-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Sebastjan-Pirih

Adijo 2016, živijo 2017! – Kaj bo zaznamovalo družbene medije letos?

Sebastjan Pirih

Pripravil sem popis novosti s področja družbenih medijev, ki so se pojavile v letu 2016 in jih v letu 2017 nikakor ne smete ignorirati. Ne samo, da jih ne smete ignorirati, začnite jih izvajati! Resno. Še danes – jutri bo morda že prepozno.

Preberi več
Svet obogatene resničnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Svet obogatene resničnosti

Andrej Ivanec

Obogatena resničnost (Augmented Reality/AR) je tehnologija, ki nadgradi izkušnjo vaše realnosti tako, da sliko okolice, kjer se nahajate, obogati z računalniško generiranim objektom na zaslonu vašega telefona ali tablice. Investicijam v tehnologiji obogatene in virtualne resničnosti (VR) se je v zadnjem letu namenilo 1,1 milijarde USD, kar priča o njunem izjemnem potencialu.

Preberi več
Podatki-so-kolesje-odlocitev-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Premrn

Podatki so kolesje odločitev

Andrej Premrn

»Data feeds action«: misel, ki se mi je z letošnjega Web Summita najbolj vtisnila v spomin. Z njo se zelo strinjam in jo vse bolj vpeljujem v vsakdanje delovne procese. Kot programer sem del ekipe, ki skrbi za razvoj internih analitičnih orodij in nadgradnjo našega strežniškega sistema, zato lahko še z večjo gotovostjo potrdim, da prihodnost digitalnega oglaševanja, razvoj in naložbe vse bolj usmerjajo podatki. Oziroma obvladovanje le-teh.

Preberi več
Kako povečati konverzije? Izboljšajte delovanje spletnega mesta - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Kako povečati konverzije? Izboljšajte delovanje spletnega mesta.

Andrej Beširevič

Vsi strokovnjaki na področju digitalnega marketinga se strinjamo v eni točki: uporabniki so vse bolj pozorni na zunanjo podobo in delovanje vašega spletnega mesta. Še tako majhna sprememba lahko odločilno vpliva na to, ali boste svojega uporabnika na strani uspeli zadržati dovolj časa, da ga prepričate v želeno dejanje.

Preberi več
Iskalniška poizvedba: darila, prazniki, 2016 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Iskalniška poizvedba: darila, prazniki, 2016

Leon Brenčič

Spletno raziskovanje prazničnih nakupovalnih navad kaže, da vse več potrošnikov nakupuje tako, da pred nakupom o izdelkih opravi temeljito poizvedbo na internetu. Da boste svojim kupcem v (pred)prazničnem času ponudili dovolj relevantnih informacij in si pri potrošnikih zagotovili ustrezen priklic, vam podajam nekaj konkretnih nasvetov, ki vam bodo pomagali vrhunec leta pričakati zmagoslavno.

Preberi več

Avtorji