Leon Brenčič za Marketing Magazin: Prvoosebni podatki so vaša najvrednejša digitalna valuta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Leon Brenčič za Marketing magazin: Prvoosebni podatki so vaša najvrednejša digitalna valuta

Leon Brenčič

V digitalni dobi so podatki ključni za oblikovanje poslovnih in marketinških strategij. Prvoosebni podatki, ki jih podjetja zbirajo neposredno prek lastnih digitalnih kanalov, so postali nova valuta v digitalni dobi. Če so ti podatki ustrezno shranjeni v zasebnih skladiščih, lahko postanejo ključno trženjsko orodje, ki poveča konkurenčno prednost podjetja. Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o pomenu podatkov v sodobnem marketinškem okolju.

Preberi več
Podatkovno gnani pospeški za vaše oglaševalske aktivnosti z iPROM Private DMP-jem - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Podatkovno gnani pospeški za vaše oglaševalske aktivnosti z iPROM Private DMP-jem

Tomaž Tomšič

V današnjem digitaliziranem svetu je upravljanje s podatki ključnega pomena za učinkovitost oglaševalskih kampanj. V iPROMu verjamemo, da so lastni, prvoosebni podatki, zbrani z digitalnim oglaševanjem, ključni in da je vsak evro, vložen v oglaševanje, pri čemer oglaševalec gradi še lastno podatkovno bazo, pravzaprav odlična naložba za varno prihodnost. Uporaba prvoosebnih podatkov za izvajanje podatkovno gnanih oglasnih akcij podjetjem namreč omogoča bolj učinkovito nagovarjanje ciljnih občinstev ter dolgoročno krepitev in zaščito lastne konkurenčne prednosti.

Preberi več
Matjaž Fajfar za Media Marketing: Kako preseči meje ograjenih vrtov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Matjaž Fajfar

Matjaž Fajfar za Media Marketing: Kako preseči meje ograjenih oglaševalskih vrtov ali zakaj iPROMova oglaševalska tehnologija učinkovito izkorišča moč odprtega spleta?

Matjaž Fajfar

Matjaž Fajfar, vodja širitvenih operacij v Adriatik in DACH, je v intervjuju za Media Marketing predstavil poslanstvo in prednosti družbe iPROM ter razpravljal o naraščajoči pomembnosti neodvisnih tehnoloških oglaševalskih rešitev ter o tem, zakaj je danes odprti splet postal temeljni ekosistem močnih blagovnih znamk.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing Magazin Prvoosebni podatki in napredni oglasni formati kot skrivna sestavina uspešnih blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Poznate skrivno sestavino uspešnih blagovnih znamk?

Andrej Ivanec

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v družbi iPROM, je v kolumni za Marketing magazin osvetlil pomembnost lastništva prvoosebnih podatkov in uporabe zasebnih podatkovnih skladišč ter naprednih oglasnih formatov pri grajenju močnih blagovnih znamk.

Preberi več
Simon Cetin na 28. SMK: Smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki jo spremljamo iz prve vrste - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin na 28. SMK: Smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki jo spremljamo iz prve vrste

Simon Cetin

Na okrogli mizi z naslovom Brez oklevanja uporabljamo AI na Slovenski marketinški konfrerencu, sta Simon Cetin (iPROM) in Zenel Batagelj (Valicon) razpravljala o uporabi umetne inteligence, pričakovanjih in prihajajočih spremembah. Izpostavila sta praktične priložnosti in dileme, ki jih uvajanje umetne inteligence prinaša marketingu, poslu in družbi.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Kibernitje: Varen prehod na prvoosebne podatke pri trženju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Tomaž Tomšič za Kibernitje: Varen prehod na prvoosebne podatke pri trženju

Tomaž Tomšič

Prvoosebni podatki so danes osnova za učinkovite ciljno usmerjene oglaševalske kampanje. Z varnostnega vidika zasebno shranjevanje prvoosebnih podatkov podjetjem omogoča uveljavitev notranjih varnostnih politik neodvisno od velikih platform.

Preberi več
Varovanje zasebnosti pet let po uvedbi GDPR-ja in zakaj poudarjamo pomembnost prvoosebnih podatkov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Varovanje zasebnosti pet let po uvedbi GDPR-ja in zakaj poudarjamo pomembnost prvoosebnih podatkov

Miha Rejc

Te dni mineva peto leto, odkar je v veljavo stopila Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) in nam vsem pridelala kak siv las več. A pomembno je razumeti, da so bili vsi naši napori na mestu, saj se šele zdaj zavedamo, da je pomenila velik mejnik v splošni regulativi varstva podatkov in zasebnosti. V tem prispevku se bom poglobil v izvor GDPR-ja, izpostavil njen vpliv v zadnjih petih letih, predstavil učinkovitost uredbe in pojasnil vlogo uporabe iPROM Private DMP-ja kot rešitve za oglaševalce.

Preberi več
Matjaž Fajfar na konferenci Digital Day: Kako lahko z naložbo v lastno občinstvo prevzamete nadzor?

Matjaž Fajfar na konferenci Digital Day: Kako lahko z naložbo v lastno občinstvo prevzamete nadzor?

Matjaž Fajfar

Matjaž Fajfar, vodja širitvenih operacij za regiji Adriatik in DACH v iPROMu, je na konferenci Digital Day, ki ga je organiziralo združenje IAB Srbija, predstavil naraščajočo pomembnost zasebnih podatkovnih skladišč prvoosebnih podatkov, neodvisnih rešitev Ad-Tech in vlogo, ki jo imajo lastni podatki pri visoko učinkovitem ciljanju občinstva z uporabo platform za programatično oglaševanje.

Preberi več
Luka Andrejak za DMS: Tehnologijo uporabljajmo kot sredstvo za večjo učinkovitost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Luka Andrejak

Luka Andrejak za DMS: Tehnologijo umetne inteligence uporabljajmo kot sredstvo za večjo učinkovitost

Luka Andrejak

Luka Andrejak je na srečanju članov Društva za marketing Slovenije delil nekaj praktičnih napotkov o uporabi umetne inteligence v digitalnem oglaševanju ter predstavil, kako tehnologije umetne inteligence uporabljamo v družbi iPROM.

Preberi več
Osvojite svet brez piškotkov: Z močjo lastnih podatkov do konkurenčne prednosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Osvojite svet brez piškotkov: Z močjo lastnih podatkov do konkurenčne prednosti

Miloš Suša

Piškotki tretjih oseb so bili vrsto let temeljno orodje za strokovnjake v digitalnem marketingu, s katerim so pridobivali podatke o vedenju potrošnikov in prilagajali oglaševalske aktivnosti. Ti časi se počasi končujejo. Zaradi naraščajočih skrbi glede varstva osebnih podatkov in postopnega opuščanja uporabe piškotkov tretjih oseb s strani velikih tehnoloških podjetij tržniki aktivno iščejo alternative. V novi dobi, ko bo uporaba tretjeosebnih piškotkov omejena, postajajo lastni, prvoosebni podatki ključni za personalizirano oglaševanje in pridobivanje konkurenčne prednosti.

Preberi več

Avtorji